וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של חכימי: "לא האמנתי שבנוסף לכאב הפרידה, אתמודד עם ביזוי כזה"

חודש אחרי שבעלה הואשם באונס, היבה אבוק גילתה שהיו פרודים עוד לפני המקרה ושברה שתיקה: "נזקקתי לזמן כדי לעכל את ההלם. תמיד הייתי ותמיד אהיה לצד הנפגעות"

תקציר ההפסד 2:1 של פריז סן ז'רמן למארסיי בגביע הצרפתי/פלייר

בדיוק חודש אחרי הטענה של צעירה בצרפת כי אשרף חכימי אנס אותה, רעייתו היבה אבוק שברה שתיקה והתייחסה לראשונה לפרשה. "נזקקתי לזמן כדי לעכל את ההלם הזה", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה. "במקרים רגישים כאלה, שתיקה יכולה להיות מועילה".

אבוק הסבירה: "היום אני חשה חובה לפרסם את ההצהרה הזו בפומבי כדי להביע את מצבי הנפשי ולהתייחס בשמי למידע השגוי שמסתובב. יש לי צורך עז להסביר את עצמי כדי שאוכל לחדש את חיי האישיים, הציבוריים והמקצועיים בצורה הכי פחות מזיקה וטראומטית שאפשר, ומעל הכול להגן על ילדיי שהם כמובן נמצאים בראש סדר העדיפויות שלי".

השחקנית הספרדייה היבה אבוק ובן זוגה אשרף חכימי. Daniele Venturelli, GettyImages
סומכת על משפט צדק. היבה אבוק עם אשרף חכימי בימים טובים יותר/GettyImages, Daniele Venturelli

אבוק הבהירה כי המקרה שינה לחלוטין את חייה ואת חיי שני בניה, וגילתה כי הזוג מצוי בעיצומו של הליך גירושין: "הפרידה שלי מאבי ילדיי הייתה עוד לפני האירועים שהוזכרו בתקשורת ואליהם אין לי קשר. מי היה מעלה על דעתו שבנוסף להתמודדות עם הכאב הידוע שכרוך בפרידה, וקבלת האבל הכרוך בכישלון הפרויקט המשפחתי למענו נתתי את גופי ונשמתי, אצטרך להתמודד עם הביזוי הזה".

בנוגע להאשמות כלפי חכימי והחקירה הרשמית בעניינו, כתבה שחקנית הטלוויזיה בת ה-36: "בחיי תמיד הייתי ותמיד אהיה לצד הנפגעות. לכן, לאור חומרת האישומים, אין לנו אלא לסמוך על משפט צדק. אני מתחננת בפניכם לכבד את הפרטיות שלי ושל ילדיי בנסיבות הרגישות הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully