וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ "החליט לטפל בסוגיית הפנדלים", וישוחח עם מוחמד סלאח

עודכן לאחרונה: 17.4.2023 / 15:09

האם המצרי יאבד את תפקידו כבועט הפנדלים של הקבוצה בעקבות ההחמצות האחרונות? באנגליה מדווחים שהמאמן ישוחח עמו, כשכלל לא ברור מי יחליף אותו

תקציר: ליברפול - ארסנל 2:2/ספורט1

באנגליה טוענים שמאמן ליברפול יורגן קלופ עשוי להדיח את מוחמד סלאח מתפקידו כבועט הפנדלים של הקבוצה, בעקבות שתי החמצות קריטיות של החלוץ המצרי בשבועות האחרונים. סלאח תמיד היה האופציה הראשונה של ליברפול לבעיטות מהנקודה הלבנה, ולמעשה היה לו מאזן נהדר מהנקודה, כשרק פעמיים לא הצליח לכבוש עבור האדומים מאז שהגיע ב-2017.

עם זאת, לאחרונה הוא בעט מחוץ למסגרת בהפסד של ליברפול לבורנמות', ופספס הזדמנות להחזיר את ליברפול למשחק באנפילד ב-2:2 הדרמטי מול ארסנל ומנע מקבוצתו לקחת שלוש נקודות.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול עם יורגן קלופ. רויטרס
יכול לעשות לו את זה? קלופ/רויטרס

על פי דיווח ב"טייימס", קלופ "החליט לטפל בסוגיה", וייפגש עם סלאח לשיחה "שבה יחליטו אם להשאיר אותו כבועט הפנדלים הקבוע או להעביר את האחריות לשחקן אחר", כשכלל לא ברור מי הוא יהיה. ג'יימס מילנר היה בעבר הבועט של ליברפול, אבל הוא כבר לא שחקן הרכב.

הקבוצה של קלופ נמצאת כרגע במרחק 12 נקודות מארבע הראשונות, והיא ללא ניצחון בחמשת משחקיה האחרונים, אבל עדיין יש לה שביב של תקווה במרדף אחרי אלו שלפניה, אחרי ההפסדים של ניוקאסל וטוטנהאם בסוף השבוע. הערב היא תפגוש את לידס (22:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully