וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באיירן תנסה הכל כדי להיפטר ממאנה בקיץ, החתמתו נתפסת כטעות"

בגרמניה נטען שהבווארים רוצים להיפרד מהסנגלי אחרי שנה בלבד: "טוכל לא חושב שהוא מתאים, במתחם האימונים מתבדחים שהחתימו את אחיו התאום"

תקציר: פרייבורג - באיירן מינכן 1:0/ספורט1

כשסאדיו מאנה חתם הקיץ בבאיירן מינכן, רבים ציפו שהוא יהיה האיש שיצליח למלא את הבור העצום שהשאיר רוברט לבנדובסקי. ההתחלה הייתה די טובה מבחינת הסנגלי שהיה אחד השחקנים האהובים בליברפול, אך אחרי קרוב לעונה מלאה אפשר לקבוע - מה שעבד באנגליה, לא בהכרח יעבוד גם בגרמניה.

הסנגלי בן ה-31 מתקשה להציג לאחרונה את היכולת שהציג בימיו באנפילד, ואם לא די בכך, בשבוע שעבר הכה את לירוי סאנה בחדר ההלבשה בתום התבוסה למנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות. הבווארים השעו אותו למשחק אחד שהסתיים ב-1:1 מאכזב מול הופנהיים, ובגרמניה טוענים כי זהו היה רק הצעד הראשון.

סאדיו מאנה שחקן באיירן מינכן. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
עונת בכורה קשה בגרמניה. מאנה/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

עוד בבאיירן מינכן

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"ממה שאני שומע, באיירן תנסה לעשות הכל כדי להיפטר ממאנה בקיץ הקרוב", טען הכתב הגרמני הבכיר פלוריאן פלטנברג, "מבחינה ספורטיבית, לתומאס טוכל אין תכנית איתו משום שאינו חושב שהוא מתאים לשיטה שלו".

"החתמת מאנה נתפסת בבאיירן כטעות", המשיך פלטנברג, "במיוחד לאור השכר שלו שעולה על 20 מיליון יורו לעונה. בעקבות ההופעות המאכזבות שלו רצה בדיחה במתחם האימונים שבאיירן החתימה את אחיו התאום ולא את השחקן שכיכב בליברפול".

מאנה, שחתם בקיץ שעבר על חוזה לשלוש שנים, הבקיע עד כה 11 שערים ובישל חמישה נוספים ב-32 הופעות בכל המסגרות. בנובמבר האחרון הוא הושבת למספר חודשים עקב פציעה שגרמה לו גם להחמיץ את המונדיאל, ובתשע ההופעות שערך מאז החזרה בישל שער אחד ולא כבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully