וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן השעתה את מאנה. דיווח: סאנה כינה אותו "חרא שחור"

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 22:10

הסנגלי לא ישותף מול הופנהיים ולפי "הבילד" נקנס בכחצי מיליון יורו בעקבות תקיפת חברו לקבוצה לאחר ההפסד במנצ'סטר. עם זאת, בגרמניה דווח שאין כוונה להיפרד ממנו

תקציר: פרייבורג - באיירן מינכן 1:0/ספורט1

סאדיו מאנה הושעה על ידי באיירן מינכן מכל פעילויות המועדון עד אחרי המשחק נגד הופנהיים בשבת, בו הוא לא ישותף כמובן, אבל לטענת מקורבי הסנגלי הוא לא איבד את שלוותו ללא סיבה או בעקבות דין ודברים הנוגעים למסירה ולתנועה שנעשתה על כר הדשא בהפסד למנצ'סטר סיטי, אלא תקף את לירוי סאנה בעקבות הערה גזענית שהשמיע לעברו חברו לקבוצה.

"הוא קרא לו חרא שחור", סיפר קרוב משפחה של מאנה לתקשורת הסנגלית שעה קלה אחרי שבאיירן מינכן הודיעה על השעייתו וההחלטה לקנוס אותו - לפי "הבילד" בסכום חסר תקדים של כחצי מיליון יורו.

כידוע, על פי הפרסום הראשוני בעיתון "הבילד", אחרי ההפסד 3:0 למנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות הכה מאנה את סאנה בפניו וגרם לו לדימום מהשפתיים. עוד נכתב שסאנה התחרט על דבריו והתנצל, כמו גם מאנה שביקש את סליחתם של כל שחקני באיירן מינכן שנאלצו להפריד ביניהם והיו "המומים מהתנהגותו של מאנה", סביר שעוד לפני שהבינו מדוע פרץ העימות בין שניים מכוכבי הקבוצה.

סאדיו מאנה באיירן מינכן מול מנצ'סטר סיטי. רויטרס
השעייה וקנס משמעותי. מאנה/רויטרס

בניגוד לדיווחים המוקדמים על כך שבבאיירן מינכן ישקלו את שחרורו של מאנה בתום העונה, כעת נטען שאין כל כוונה לסיים את דרכו בקבוצה ונראה כי הבווארים יסתפקו בהשעייתו ובקנס האסטרונומי שהושת.

מאנה בן ה-31 נרכש עבור כ-30 מיליון יורו מליברפול וחתם בסך הכל לשנתיים, עד קיץ 2025. למרות התקוות הגדולות והציפיות הרבות, הוא הבקיע רק שישה שערי בונדסליגה ועוד שלושה בליגת האלופות ב-28 הופעות. כזכור, הוא גם נעדר תקופה ממושכת בעקבות פציעה שמנעה ממנו גם להשתתף במונדיאל בקטאר - כך שבנוסף לאכזבה המקצועית, כעת הוא גם מוסיף לזה תקרית משמעתית אלימה שממשיכה את התקופה הסוערת במועדון אחרי פיטורי המאמן יוליאן נאגלסמן שדווח על יחסים מעורערים איתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully