וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטיניה כבש צמד בכורה והעלה את מארסיי למקום השני בצרפת

הרכש היקר בתולדות המועדון סוף כל סוף מצא את הרשת והוביל ל-1:3 על טרואה. מונאקו התקרבה ללאנס עם 1:3 על לוריין

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.4/ספורט1

אחרי ה-1:3 החשוב של פריז סן ז'רמן על לאנס אתמול (שבת) במשחק צמרת שנראה סימן את הדרך לעוד אליפות של הקבוצה מהבירה, היום ננעל המחזור ה-31 בליגה הצרפתית עם עלייתה של מארסיי למקום השני בזכות 1:3 ביתי על טרואה שמתקרבת לירידה. מונאקו הרביעית גברה 1:3 על לוריין וגם היא חזק במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות, ליל שבה למקום החמישי עם 1:2 על מונפלייה. ניצחונות בתחתית לאוקזר, ברסט ושטרסבורג.

ויטיניה שחקן מארסיי חוגג שער. CHRISTOPHE SIMON/AFP, GettyImages
ברוך הבא לסטאד ולודרום. ויטיניה/GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP

מארסיי - טרואה 1:3

32 מיליון יורו שילמה מארסיי לבראגה כדי לקבל את ויטיניה ביום האחרון של חלון ההעברות בינואר, וסוף כל סוף הרכש היקר בתולדות המועדון פרע שטר ראשון. אחרי שבן ארצו העונה לאותו שם הצטיין עם שער בכורה ובישול ב-1:3 של פריז סן ז'רמן על לאנס, החלוץ הפורטוגלי הקפיץ את מארסיי למקום השני. כבר בדקה השנייה הוא הסתובב ברחבה וירה פנימה בימין, ובדקה ה-64 השלים צמד עם הסטה מקרוב אחרי נגיחה של סיאד קולאשינץ לקורה. בתווך, ג'נגיז אונדר הטורקי נהנה מבישול של ולנטן רונז'ייה וכבש (40) כאשר מארסיי קטעה רצף של חמישה משחקי בית ללא ניצחון בליגה. טרואה רק צימקה בתוספת הזמן מרגלי מאמה באלדה והיא סופרת 14 מחזורים רצופים ללא ניצחון (שלוש נקודות מתוך 42) בדרך הבטוחה לליגה השנייה, עם פער 10 נקודות מחוף מבטחים.

עוד בוואלה!

קימפמבה סגר חשבון בעקיצה, בלאנס בטוחים: "זה מראה שבפריז פחדו"

לכתבה המלאה
אלכסנדר גולובין שחקן מונאקו חוגג שער. CLEMENT MAHOUDEAU/AFP, GettyImages
שיפר את שיאו האישי. אלכסנדר גולובין/GettyImages, CLEMENT MAHOUDEAU/AFP

מונאקו - לוריין 1:3

ניצחון שלישי בארבעה משחקים לקבוצה מהנסיכות, שידעה לנצל את ההפסד של לאנס בפריז וכעת היא מרחק שתי נקודות בלבד ממנה. לוריין, שפתחה את העונה בסערה, ניצחה בחוץ רק פעם אחת מאז אוקטובר (וגם זה אצל נועלת הטבלה אנז'ה ב-1 בינואר) והערב הפסידה במגרש בו לקחה נקודה בכל אחת משתי העונות הקודמות. קרפין דיאטה הבקיע שער מקרי עם החזה בדקה ה-14, אחרי מסירת פאלש של וויסאם בן ידר וכישלון של הגנת לוריין בהרחקה, בדקה ה-27 הבישול כבר נרשם לזכות הקפטן, שסידר לאלכסנדר גולובין שער ליגה שביעי העונה (שיא קריירה) ובדקה ה-55 בן ידר הכין גם לקווין פולאנד שחזר לכבוש אחרי כחמישה חודשים. איברהימה קונה רק צימק בפנדל ארבע דקות לסיום.

שחקן ליל, רמי קאבלה. DENIS CHARLET/AFP, GettyImages
שער ובישול. רמי קאבלה/GettyImages, DENIS CHARLET/AFP

ליל - מונפלייה 1:2

ליל איבדה אתמול את המקום החמישי לראן, אבל היום הצליחה לקחת אותו בחזרה עם מהפך במחצית השנייה - והיא בעמדה שמובילה לאירופה. איסיאגה סילה ניצל חסור עירנות בהגנה האדומה כדי להעלות את מונפלייה ל-0:1 בדקה ה-24, אבל רמי קאבלה בישל לג'ונתן דייויד בדקה ה-70 וכבש בעצמו בדקה ה-72 בנגיחה מתוך רחבת החמש. ב-13 משחקי הבית האחרונים בליגה, ליל עם 9 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו.

משחקים נוספים

ברסט - ניס 0:1
לברסט: ז'רמי לה דוארון (12)

אוקזר - נאנט 1:2
לאוקזר: ז'ובאל (5 בפנדל), נונו דה קוסטה (43). לנאנט: מוסטפה מוחמד (55)

שטרסבורג - אז'קסיו 1:3
לשטרסבורג: קווין גמיירו (26 בפנדל), חביב דיארה (71), יואיטו סוזוקי (90). לאז'קסיו: מיקאל בארטו (76)

קלרמון - אנז'ה 1:2
לקלרמון: גרז'ון קיי (33 בפנדל), מוחמד שאם (39 בפנדל), נטו בורז'ס (45+2) ואלידו סיידו (90+5) הורחקו. לאנז'ה: אדריאן הונו (28)

משחקי המחזור הבא (21-23 באפריל):

אנז'ה - פריז סן ז'רמן
אוקזר - ליל
לאנס - מונאקו
ריימס - שטרסבורג
אז'קסיו - ברסט
לוריין - טולוז
נאנט - טרואה
ניס - קלרמון
מונפלייה - ראן
ליון - מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully