וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קימפמבה סגר חשבון בעקיצה, בלאנס בטוחים: "זה מראה שהם פחדו"

בלם פריז סן ז'רמן חגג עם השיר של היריבה, ונעקץ בחזרה: "הם היו רק חמישה על המגרש". גאלטייה התייחס להאשמות ואמבפה רשם עוד ציון דרך

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.4/ספורט1

פריז סן ז'רמן התקרבה אמש (שבת) לאליפות שנייה ברציפות וחמישית בשש השנים האחרונות, עם ניצחון ביתי 1:3 על לאנס השנייה בטבלה, שפתח פער של תשע נקודות בין הקבוצות כשנותרו 21 בקופה. מי שלא שכח לסגור חשבון עם המתחרה במרוץ היה דווקא פרסנל קימפמבה הפצוע, שלא השתתף במשחק, אבל בסיומו פיקד על החגיגות בפארק דה פראנס.

קימפמבה נטל את המיקרופון ושחזר את שיר העקיצה ששרו שחקני לאנס לפני שלושה חודשים וחצי, אחרי שניצחו בביתם 1:3 את פריז סן ז'רמן. "ניערנו אותם", היה המסר העיקרי בשיר ההוא. אבל אולי זה דווקא הראה עד כמה ניצחון מהווה יותר הקלה מאשר שמחה במועדון מעיר האורות.

"הם פחדו מאיתנו. זה השיר שלנו, וזה אומר המון. הפרטים הקטנים האלה מראים שהם פחדו מאיתנו", טען קשר לאנס, סקו פופאנה. המאמן פרנק הייסה אמר שלדעתו "זה היה חסר מקוריות, כי זה השיר שלנו, אבל אני מבין. זה משחק הוגן". הבלם ג'ונתן גרדיט היה יותר עוקצני: "לא ממש הבנתי. הם היו רק חמישה על המגרש, זה היה יותר יפה אם היו 20 או כל הקבוצה. אנחנו מרגישים שפחדו מאיתנו ושהם חשים הקלה מהניצחון".

מי שבטוח הוקל לו מעט, הוא מאמן פריז סן ז'רמן כריסטוף גאלטייה. האחרון התמודד בשבוע החולף עם הדלפת מייל מתקופתו בניס, בו כתב למנהל הקבוצה ש"ש לנו יותר מדי שחקנים שחורים ומוסלמים", פרסום שבעקבותיו פתחה בפ.ס.ז' בחקירה שעשויה להסתיים בפיטוריו של גאלטייה.

"הלילות היו קצרים, אבל אני שמרתי על האנרגיות והנחישות. מצאתי מקלט בעבודה", סיפר גאלטייה לאחר הניצחון. "השחקנים היו מאוד מחויבים באימונים ואני ראיתי בזה סימן, הם נהנהנו לנצח הערב". המאמן הודה למשפחתו, עמיתיו ושחקניו לשעבר על התמיכה שהביעו בו: "זה מחמם לי את הלב. כל חיי התחזקתי מקשיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

עבור קיליאן אמבפה הייתה זו חגיגה כפולה, שכן מלבד שלוש הנקודות החשובות שצברה קבוצתו, החלוץ הפך למלך השערים שלה בליגה הצרפתית בכל הזמנים כשהגיע ל-139 כיבושים ועקף את אדינסון קבאני. לאמבפה 155 שערי ליגה בקריירה, יחד עם ה-16 שהבקיע במדי מונאקו, והוא גם פגש את הרשת אמש בפעם ה-20 העונה, מה שהפך אותו לשחקן הראשון בצרפת שמשלים ארבע עונות עם 20 שערים או יותר מאז פאולטה, שעשה זאת בין שנת 2000 ל-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully