וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הופכת פיגור, לא מגוונת במבקיעים, ועדיין: קראנקה אופטימי

16.4.2023 / 6:15

הצהובים ממשיכים להראות בעיות מנטליות והתלות ביכולת הכיבוש של זהבי ויובאנוביץ' בולטת יותר מאי פעם, אבל המאמן מרוצה אחרי התיקו עם אשדוד: "1:4 הייתה תוצאה הרבה יותר ריאלית". ולמה הפציעה של חמודי כנעאן גורמת למועדון להחסיר פעימה?

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

במכבי תל אביב יצאו אמש (שבת) מאוכזבים מאוד מתוצאת התיקו מול מ.ס. אשדוד, אבל פחות מאוכזבים מהיכולת של הקבוצה. המאמן אייטור קראנקה אמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "אני מאוד מרוצה מההופעה שלנו. 1:4 הייתה תוצאה הרבה יותר ריאלית למשחק הזה". יחד עם זה נגע קראנקה לראשונה בבעיה משמעותית שהוא מזהה לפיה אם ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ' לא מבקיעים, הקבוצה מתקשה מאוד למצוא את הרשת. "נצטרך לשפר את הנתון הזה", אמר הבאסקי. זהבי היה צריך לסיים אתמול עם רביעייה לפחות. הוא כבש אחד, שער אחר שלו נפסל על נבדל של סנטימטרים והיו לו שני מצבים שבעיניים עצומות הוא צריך לכבוש מהם. יובאנוביץ', לעומתו, היה בערב חלש מאוד והוא גם הוחלף במחצית השנייה.

הסטטיסטיקה אכן מלמדת את מה שקראנקה אומר. אם שניהם לא כובשים, מכבי תל אביב מאוד מתקשה לכבוש ועל זה יצטרכו במועדון לעבוד. דן ביטון, גבי קניקובסקי, פארפה גיאגון ומי שעולה מהספסל להתקפה כמו רארש אילייה או דור תורג'מן, צריכים לתת תפוקה הרבה יותר גבוהה מול השער.

בנוסף לכך, מכבי תל אביב שוב לא יודעת לנצח משחק בו היא מפגרת בתוצאה. זה קורה לה העונה כל הזמן ומדובר בבעיה מנטלית. כאשר הקבוצה בפיגור, היא מתקשה מאוד להתגבר בראש ולא מצליחה לנצח.

ערן זהבי מכבי תל אביב חוגג. אריאל שלום
טענות כלפי השיפוט? קודם שמכבי תל אביב תמצא עוד כובשים. ערן זהבי/אריאל שלום

עוד בנושא

עוד בוואלה!

זהבי החמיץ וכבש: מכבי תל אביב סיימה ב-1:1 מתסכל עם אשדוד

לכתבה המלאה

בקבוצה היו מאוכזבים אמש גם בשל העובדה שניצחון היה מקטין את הפער ממכבי חיפה ל-7 נקודות, אחרי שהאלופה הפסידה להפועל ירושלים, וכשיש 15 נקודות בקופה, אפשר היה לפנטז מחדש על נס ספורטיבי כשמכבי חיפה עוד צריכה לצאת לאשדוד ולבאר שבע במחזורים הקרובים. כעת, כשהפער צומק רק ל-9 נקודות, תמשיך מכבי תל אביב להתמקד בהכנות שלה לחצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים ובהכנות לעונה הבאה.

מההיבט הזה כאבו אמש במועדון את הפציעה של חמודי כנעאן. מדובר לא רק במחווה ספורטיבית לשחקן יריב מוכשר ובעל אופי נהדר, אלא גם כי במכבי תל אביב עוד חולמים על זה שכנעאן יצטרף אליהם. אין יותר מדי שחקנים ישראלים מצטיינים שמכבי תל אביב יכולה להביא ולכן בקבוצה התכוונו להציע הצעה לג'קי בן זקן שתוביל למעבר של כנעאן לקרית שלום וזאת במידה שלא תונח בפני אשדוד הצעה קוסמת מקבוצה באירופה. כעת, מחסירים גם במכבי תל אביב פעימה בשל הפציעה שעבר אתמול כנעאן ואם אכן הוא יושבת לתקופה ארוכה בשל קרע בצולבת, זה יפגע גם בתכניות של מכבי תל אביב לגבי הקשר המצטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully