וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפי לכ-18 אלף אוהדי חיפה בטדי, רוקאביציה סובב את הקרסול וייעדר

עודכן לאחרונה: 14.4.2023 / 16:26

הירוקים יפגשו את הפועל ירושלים עם כמות קהל בלתי נתפסת, ניצחון עשוי להוביל להצעה רשימת על בכר מהכוכב האדום. החלוץ נפצע באימון, המאמן מתלבט בנוגע לחוד. המארחת מאמינה שלפחות שניים מהשחקנים שבספק יעמדו לרשות זיו אריה (שבת, 18:30, ספורט4)

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

הפועל ירושלים

לאחר שני ניצחונות רצופים והתבססות במקום הרביעי, הפועל ירושלים תארח מחר את מכבי חיפה בטדי בתקווה להשיג לפחות נקודה (שבת, 18:30, ספורט4). ירושלים אמנם מארחת, אך האיצטדיון יהיה מלא בלפחות 18 אלף ירוקים שאמורים לתת אווירה ביתית ליריבה. עם זאת, המארחת מרוצה מהכנסה של למעלה ממיליון שקלים.

המאמן זיו אריה אמר לקראת המשחק כי "מתכוננים כרגיל, הפועל ירושלים באה לשחק את הכדורגל שלה נגד כל קבוצה בכל מקום, לא משנים שום דבר" אווקה אשטה הוסיף: "רצינו לצבור ביטחון עם רצף של נצחונות וזה קרה מול נתניה ואשדוד. ברמה האישית תמיד הייתה לי דרך של עבודה קשה ואני שמח שאני מקבל במה, יש עוד הרבה עבודה, לי ולקבוצה".

בצד המקצועי, אופק ביטון, באצ'ו ונדב נידם היו בספק בימים האחרונים בשל פציעות, אך במועדון העריכו כי לפחות שניים מבין השלושה יפתחו בהרכב. נועם מלמוד, שעבר אירוע רפואי לפני כשלושה שבועות ונעדר מאז, אמור לעבור עוד בדיקה אחת, שאם תעבור בצורה חיובית הוא יוכל לחזור בהדרגה לאימונים, כאשר הכיוון לחזרה למשחקים הוא רק לקראת העונה הבאה.

אוהדי הפועל ירושלים עם שלט לשחקן הקבוצה, נועם מלמוד. דני מרון
תוצאה חיובית בבדיקה הבאה תאפשר את חזרתו ההדרגתית של מלמוד/דני מרון

מכבי חיפה

כ-18 אלף אוהדים של מכבי חיפה צפויים להגיע מחר לאצטדיון טדי למשחק מול הפועל ירושלים (שבת, 18:30, ספורט4), כמות בלתי נתפסת של אוהדים שיעשו את הדרך לבירת ישראל ויקוו לחגוג ניצחון נוסף בדרך לאליפות שלישית ברציפות. אוהדי מכבי חיפה מכינים תפאורה למשחק וזו תכלול חלוקה של בדים בצבעים ירוק ולבן, במטרה שחצי מהאוהדים ילבשו ירוק והחצי השני ילבש לבן. במכבי חיפה ביקשו מהאוהדים להגיע מוקדם לטדי כדי למנוע לחץ בכניסות.

בצד המקצועי, מכבי חיפה תחסר את הבלם המצטיין עבדולאי סק שסוחב חמישה כרטיסים צהובים, כאשר רמי גרשון עשוי לפתוח לצידו של דילן בטובינסיקה במרכז ההגנה. בנוסף קיימת התלבטות באשר לחוד - האם לתת לפרנזי פיירו את חולצת ההרכב, לעלות עם דין דוד או שמא להסיט את דיא סבע לעמדת החלוץ. ניקיטה רוקאביציה ייחסר מהחלק ההתקפי ויישאר מחוץ לסגל, זאת לאחר שסובב את הקרסול באימון. עלי מוחמד צפוי לחזור להרכב, כאשר גם מוחמד אבו פאני מתוכנן לפתוח: "נכון שהפער הוא שמונה נקודות, אבל אנחנו לפני שלושה משחקי חוץ קשים מאוד, משמע שכלום לא סגור וזו הגישה שאנחנו מגיעים איתה", אמרו במועדון.

במקביל למאבק האליפות, במכבי חיפה ממשיכים לעסוק בעתידו של ברק בכר. התנאים של המאמן בכוכב האדום ידועים וכעת הסרבים מחכים לאישור סופי שלו. בכר גם עודכן על התקציב שהעמידה הכוכב האדום להבאת צוותו שכולל את גיא צרפתי, גיא וייזינגר ודרור שמשון. במכבי חיפה ישוחחו עם בכר בנושא רק לאחר הבטחת האליפות, אבל מובן מאליו שניצחון על הפועל ירושלים צפוי לקדם את השיחות ועשוי להוביל להצעה רשמית מהכוכב האדום בלגרד כבר עתה.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
שחקן מכבי חיפה ניקיטה רוקאביציה. לירון מולדובן
מחוץ לסגל. רוקאביציה/לירון מולדובן

טריוויה

* הפועל ירושלים הייתה הקבוצה הראשונה העונה שגברה על מכבי חיפה בליגה (0:3 במחזור החמישי) וכעת רוצה ניצחון בית שני ברציפות על הירוקים - דבר שלא קרה מאז אמצע שנות ה-70'. אז, הירושלמים ניצחו 0:1 ביוני 1974 ושלחו את מכבי חיפה למבחנים בדרך לירידה, ושוב 0:1 במרץ 1976, אחרי שהירוקים חזרו לליגה הבכירה.

* הפועל ירושלים מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים. בפעם הקודמת שהייתה במצב כזה העונה, האריכה את הרצף עם אותו 0:3 על מכבי חיפה.

* מאז, אגב, הקבוצה של זיו אריה ניצחה רק עוד פעם אחת בבית (0:1 על נס ציונה) מתוך 11 משחקים.

* מכבי חיפה ביצעה העונה שישה מהפכים וצברה 20 נקודות ממצבי פיגור - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

* האלופה ניצחה רק אחד מחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה (0:1 על הפועל תל אביב) וספגה במהלכם שתי שלישיות (מתוך שלוש כאלה כל העונה).

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: טדי
קהל: 18755

משחקי המחזור ה-31 בפלייאוף העליון וה-29 בתחתון:

שבת, 16:00: הפועל חיפה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 18:30: הפועל ירושלים - מכבי חיפה (ספורט4)
שבת, 20:00: סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה
שבת, 20:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - מ.ס. אשדוד (ספורט2)

ראשון, 20:15: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי נתניה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully