וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 0:0 לנאפולי מול ורונה, מחליפי מילאן חילצו 1:1 בבולוניה

האלופה שבדרך לא הצליחה לכבוש מול היריבה מהתחתית, אבל לפחות קיבלה בחזרה את אוסימן. פיולי ערך 10 שינויים לעומת ההרכב שניצח את נאפולי ברבע גמר האלופות, פובגה סידר לו נקודה. אינטר פספסה הזדמנות עם הפסד 1:0 היסטורי למונצה

תקציר: בולוניה - מילאן/ספורט1

אחרי המשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות וימים בודדים לפני הגומלין, שלוש הנציגות של איטליה במפעל האירופי עולות לכר הדשא בשבת עם המחזור ה-30. האלופה מילאן עלתה עם המחליפים וסיימה ב-1:1 אצל בולוניה, יריבתה באלופות נאפולי הסתפקה ב-0:0 מול ורונה והפער שלה בפסגה עומד על 14 נקודות. אינטר הפסידה למונצה לראשונה אי פעם ולא נכנסה לטופ 4.

ויקטור אוסימן שחקן נאפולי מול דייגו קופולה שחקן ורונה. רויטרס
הבשורה החיובית של נאפולי. ויקטור אוסימן מול דייגו קופולה/רויטרס

נאפולי - ורונה 0:0

ביחס לעונה החלומית שעוברת עליה, אלופת איטליה שבדרך נמצאת בתקופה פחות טובה עם שלושה הפסדים בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, וגם הפעם לא הצליחה לכבוש. לוצ'יאנו ספאלטי ביצע חמישה שינויים בהרכב, ראה מחצית ראשונה גרועה ולמזלו אלכס מרט מנע מוורונה שער מפתיע. לשמחתו, ויקטור אוסימן חזר מפציעה ושיחק 17 דקות כמחליף, במהלכן הספיק לבעוט לקורה בדקה ה-83 ופספס שער ניצחון. נאפולי מקדימה כעת ב-14 נקודות את לאציו, בדרך לאליפות ראשונה מאז 1990. ורונה מתחת לקו האדום, אבל רק שלוש נקודות פחות מספציה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ניקולה סאנסונה שחקן בולוניה חוגג שער. רויטרס
כבש תוך 32 שניות. ניקולה סאנסונה/רויטרס

בולוניה - מילאן 1:1

סטפנו פיולי חשב על הגומלין מול נאפולי ברבע גמר ליגת האלופות והשאיר בהרכב מול אחת האקסיות שלו רק את מייק מניאן, כאשר כל שחקני השדה שפתחו ב-0:1 על האלופה שבדרך קיבלו מנוחה. ההתחלה לא הייתה טובה מבחינת מילאן, שתוך 32 שניות נקלעה לפיגור בעקבות פריצה של האוסטרי שטפן פוש שבישל מצד ימין לניקולה סאנסונה. בולוניה המשתפרת קיוותה להשיג ניצחון שלישי רצוף שיקרב אותה למאבק על הכרטיסים לאירופה, אבל האורחת הייתה טובה יותר, לחצה ובדקה ה-40 תומאסו פובגה ירה מ-18 מטרים לקורה ופנימה. רפאל לאאו וברהים דיאס נכנסו בדקה ה-70, אך לא הצליחו להוביל למהפך ברנאטו דל'ארה, שם מילאן לא הפסידה לבולוניה מאז מרץ 2002.

לוקה קלדירולה מונצה חוגג מול אינטר. רויטרס
היסטוריה בסן סירו. קלדירולה/רויטרס

אינטר - מונצה 1:0

רצף ששת המשחקים ללא ניצחון בכל המסגרות הסתיים בעיתוי המושלם מבחינת הנראזורי, שהתקרבו לחצי גמר ליגת האלופות לראשונה מאז הזכייה ב-2010 עם 0:2 בחוץ על בנפיקה. עם זאת, במקביל למסע האירופי הנהדר המילאנזים מדשדשים בליגה ונדחקו אל המקום החמישי. אחרי התיקו של מילאן, אינטר ידעה ששלוש נקודות יחזירו אותה אל תוך הרביעייה הראשונה, אבל למונצה היו תוכניות משלה. לוקה קלדירולה (78) הכניע את אנדרה אונאנה והעניק לקבוצת אמצע הטבלה ניצחון ראשון אי פעם על הנראזורי שפספסו הזדמנות לעקוף את היריבה העירונית.

משחקי יום ראשון באיטליה:

לצ'ה - סמפדוריה (13:30)
טורינו - סלרניטנה (16:00)
ססואולו - יובנטוס (19:00)
רומא - אודינזה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully