וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "מכבד את קראנקה ומכבי ת"א, עשו ניצחון גדול בבאר שבע"

מאמן מכבי חיפה השיב לטענת ה"לא עושים כלום ומנצחים", והזהיר מהפועל ירושלים (שבת, 18:30 בספורט4): "במשחק הקודם בטדי הובסנו, צריך לשים את דיבורי האליפות בצד ולהתרכז במשחק קשה". 3,100 כרטיסים נוספים הוקצו לקהל הירוק

תקציר הניצחון 1:4 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט1

אחרי שהגדילה את הפער מהפועל באר שבע בחסות הסיוע ממכבי תל אביב, מכבי חיפה תנסה לעשות צעד נוסף לעבר אליפות שלישית ברציפות כשתתארח באצטדיון טדי אצל הפועל ירושלים בשבת הקרובה (18:30, שידור ישיר בספורט4). ברק בכר והבלם רמי גרשון דיברו הבוקר לקראת המשחק.

"בפעם האחרונה ששיחקנו בטדי נגד הפועל ירושלים, הפסדנו 3:0", הזכיר והזהיר מאמן הירוקים. "נכון שבאנו אחרי האירוע הגדול של ליגת האלופות, אבל עדיין שיחקנו עם ההרכב הכי חזק והובסנו שם יותר מדי בקלות. גם כשניצחנו 1:2 בסמי עופר זה היה בשיניים, ככה שאנחנו יודעים שאנחנו משחקים נגד קבוצה טובה שנמצאת בכושר טוב, במומנטום טוב. צריך לשים את כל הדיבורים על אליפות בצד ולהתרכז במשחק הקשה הזה".

לאחר שגורם במכבי חיפה הגיב בעקיצה לטענותיו של מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה, על כך שהאלופה "לא עושה כלום ומנצחת", בכר התייחס לאמירה בדרך יותר דיפלומטית: "אני מאוד מכבד את המאמן שלהם ואת המועדון הזה, הם עשו ניצחון גדול על באר שבע וכל הכבוד להם. אני מעדיף להתעסק בקבוצה שלי ובמטרות שלנו".

מוחמד אבו פאני, דיא סבע שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
מכבי חיפה רוצה להמשיך את הדהרה לאליפות בשבת/ברני ארדוב

עוד כדורגל ישראלי

הבוקר עדכן המועדון מהכרמל כי הוקצו לאוהדיו 3,100 כרטיסים נוספים למשחק, אחרי שכ-15,000 כבר הבטיחו את מקומם. אם אכן יגיעו למשחק כ-18-17 אלף ירוקים ויפוצצו את טדי, זה בהחלט יהיה מספר חסר תקדים לקהל חוץ במשחק ליגה באיצטדיון הירושלמי. "זה מאוד משמח לשמוע, כי במשחק הקודם בירושלים היה חרם של הארגונים ובצדק, אני שמח שהם באים בכל הכוח. הם הכוח שלנו, זה יהיה משחק ביתי לכל דבר מבחינת כמות הקהל, אני מקווה שבאמת יהיו כמה שיותר שימלאו את טדי".

גרשון הוסיף: "אנחנו באים בשיא הרצינות למשחק הזה, כי הפועל ירושלים קבוצה מצוינת. בכלל הפלייאוף הזה מאוד קשה ומסוכן, כל הקבוצות טובות. אנחנו רוצים להמשיך לקחת נקודות כמו במשחקים האחרונים, לעשות תצוגה טובה. כמובן שאנחנו בונים על הקהל, אנחנו בטוחים שהולכת להיות חוויה לכולנו. אנחנו מתרגשים ומחכים לעשות את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully