וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "רוצה להמשיך לחלום". גינת: "לא זוכר אווירה כזאת"

12.4.2023 / 23:38

הפועל תל אביב חגגה עלייה לרבע גמר היורוקאפ אחרי 80:90 על ונציה ותפגוש ברבע הגמר את חובנטוד בדאלונה, המאמן: "נבוא לנצח". ספאחיה: "הפועל לא מנצחת בזכות הקהל, אלא בזכות הכישרון והמאמן"

תקציר: הפועל תל אביב - ונציה 80:90/ספורט1

הפועל תל אביב העפילה הערב (רביעי) לרבע גמר היורוקאפ אחרי ניצחון 80:90 על ונציה האיטלקית בהיכל שלמה. הקבוצה של דני פרנקו תפגוש ברבע הגמר בשבוע הבא את חובנטוד בדאלונה שגברה הערב על לונדון ליונס 78:89.

האדומים פתחו פער של 20 נקודות כבר במחצית הראשונה והובילו ב-22 הפרש בסוף הרבע השלישי, אלא שרבע אחרון חלש בו קלעו שלוש נקודות ב-7 הדקות הראשונות הוריד את היתרון האדום ל-4 בלבד. שם נעצרה ונציה, והפועל הצליחה לגמור את המשחק.

עידן זלמנסון, הפועל תל אביב. דני מרון
רבע גמר היסטורי להפועל תל אביב/דני מרון

המאמן דני פרנקו אמר בסיום: "לשחק כאן נגד קבוצה טובה נגד ונציה עם המון שחקנים איכותיים ומאמן טוב, זה לא דבר שניקח כמובן מאליו. אני רוצה להודות לאוהדים שהיו כאן ויצרו אווירה מדהימה. כל כך הרבה שחקנים היו מעורבים ושינו את המשחק לטובתנו, כמאמן רק אפשר להיות גאים באיך שהגבנו. אנחנו צריכים להיות יותר טובים כשאנחנו מובילים, יותר מפוקסים, יכולנו לקלוע בשני מהלכים בהתקפה לעצור את המומנטום של ונציה. אני שמח שאנחנו כאן, רוצה להמשיך לחלום".

פרנקו התייחס לנפילה של קבוצתו בסיום: "צריכים לשחק טיפה יותר צנוע, זה התחיל לפני הרבע האחרון, אנחנו לא צריכים לחפש, כשיש אווירה של קרנבל ביציע, והוא יורד למגרש, אבל כשאתה למעלה ושיכור מההפרש ומהדרך והאווירה, אז לפעמים אתה פועל בפחות שיקול דעת ומתחיל להשתשעשע. טוב לנו שקרה מה שקרה בסוף. טוב שלא נגמר בהפרש אסטרונומי. היו דקות יוצאות מן הכלל ודקות פחות טובות, וצריך לדאוג שלא יחזרו. היום כל קבוצה יכולה לחזור מ-20 הפרש בכל מקום".

על היריבה הבאה אמר פרנקו: "אנחנו באים לנצח, ראיתי את בדאלונה תוך כדי העונה, וגם במשחק נגד ונציה, קבוצות ספרדיות תמיד קשות לכדורסל שלנו. בדאלונה קבוצה טובה מאוד, גם באולם שלהם קבוצה טובה. לא יכול להתייחס אליהם, כי לא מכיר אותם מספיק טוב. נתכונן ונבוא מוכנים למשחק שם. נעשה הכל כדי לנצח שם ואולי לחזור לפה לעוד משחק".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
נבן ספאחיה מאמן ונציה. דני מרון
"לא בזכות הקהל". ספאחיה מפרגן/דני מרון

תומר גינת שהיה נהדר במחצית השנייה סיכם מצידו: "אנחנו קבוצה עמוקה עם המון כישרון וכלים, גם בספסל וגם בחמישייה הראשונה, זה הרגיש שהם לא יכולים לעבור את החצי ולכדרר. זה הרגיש טירוף. רגעים מיוחדים, ניצחון גדול בשבילנו. שיחקתי פה הרבה שנים והייתי בהרבה משחקים גדולים, כשיצאנו מהמנהרה לאולם לא חוויתי כזאת תחושה בחיים, זה היה מטורף. אנשים היו פה שעתיים לפני המשחק, העונה הזאת, ביורוקאפ עם הקהל וכל מה שהשגנו העונה, זה חוויה מדהימה למועדון הזה. להביא כל כך הרבה קהל. שנה שלישית ברבע הגיע הזמן לעבור עוד שלב".

בצד המפסיד בונציה יצאו מאוכזבים מאוד מסיום העונה האירופית שלהם: "אני רוצה לברך את הפועל על הכדורסל הנהדר, הגיע להם לנצח, הם משחקים כדורסל נהדר כל העונה, והגיע להם לעלות. לא שיחקנו כדורסל טוב, רוב הזמן, מצאנו את הקצב שלנו אולי ב-30 אחוזים מהמשחק הזה, אני מצטער שלא שיחקנו יותר עקבי, לא קלענו זריקות פנויות והכרחנו זריקות קשות", אמר מאמן ונציה נבן ספאחיה, "אתה לא יכול לקחת 33 זריקות ל-3 ו-22 זריקות ל-2. לא היה איזון. הורדנו ל-5 הפרש, והחטאנו עונשין, וזה היה הכל. להפועל הגיע לנצח. מרקו ספיסו לא החטיא שלשות בגלל הקהל. אולי מחר הוא היה קולע את זה, במשחק אחר. צריך לתת קרדיט לקהל שלהם, אבל הפועל מנצחת את המשחק בגלל הכישרון שלהם והמאמן שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully