וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מאזן ביתי אדיר: הפועל תל אביב תתארח אצל חובנטוד ברבע הגמר

12.4.2023 / 23:07

פרנקו ושחקניו יתמודדו בשבוע הבא בספרד על הזכות להעפיל לפיינל פור, לשם כך יצטרכו לנצח בקטלוניה את הקבוצה שסיימה במקום השני בבית א' והפסידה באולמה רק שלושה משחקים בכל המסגרות

כתבה על המסע האירופי של הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל תל אביב העפילה הערב (רביעי) לרבע גמר היורוקאפ בזכות הניצחון המוחץ על ונציה והיא במרחק שלושה ניצחונות מזכייה במפעל. כבר בשבוע הבא תעמוד בפניה המשוכה הבאה - חובנטוד בדאלונה.

אחרי שהאדומים אירחו את שלב שמינית הגמר וחלפו על פני ונציה, ברבע הגמר הם ייצאו לספרד בשל העובדה שחובנטוד סיימה במקום השני בבית א', לעומת הפועל שסיימה במקום השלישי בבית ב', כשהמועד הסופי של המשחק ייקבע ביממה הקרובה.

חובנטוד סומנה מתחילת העונה כאחת הפייבוריטיות לזכייה ביורוקאפ והיא עדיין נחשבת למועמדת בכירה, אחרי שבשמינית הגמר עברה הערב בקלות את לונדון ליונס עם 78:89 בביתה. היא מדורגת במקום השישי בליגה הספרדית והודחה בחצי גמר הגביע, כשלצד מאזן נהדר בבית של 11 ניצחונות מ-13 משחקים, בחוץ ניצחה חובנטוד רק שישה מ-14 משחקים. גם באירופה התמונה לא שונה בהרבה, עם 1:9 בבית אחרי הניצחון היום לעומת 5:4 מחוץ לאולמה הביתי.

ג'ואל פארה, שחקן נבחרת ספרד. OLIVER BEHRENDT, GettyImages
מכוכבי חובנטוד. ג'ואל פארה במדי ספרד/GettyImages, OLIVER BEHRENDT

את הקבוצה מאמן קרלס דוראן, שלקח אותה לפני מספר שנים כשהיא הייתה על סף ירידה היסטורית לליגה השנייה, הציל אותה ומאז מצעיד אותה להישגים. השם המוכר ביותר בסגל של חובנטוד הוא הסנטר הקרואטי אנטה טומיץ', שעשה שנים גדולות בקבוצות הספרדיות ביורוליג וגם בגיל 37 ממשיך להיות דומיננטי ביורוקאפ. פאו ריבאס, עוד שחקן בעל עבר מרשים במפעל הבכיר ביבשת, גמר את העונה בשל פציעה.

שחקן נבחרת ספרד ג'ואל פארה עם 12.9 נקודות, הגארד האמריקאי קייל גאי עם ספרות כפולות. שחקן מוביל נוסף הוא רכז הנבחרת הדומיניקנית אנדרס פליז מככב. מתחת לסל עוזרים לטומיץ' הנרי אלסון האמריקאי וסימון בירגנדר השבדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully