וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד איבדה יתרון 0:2 מול סביליה, ניצחון ליובנטוס

רבע גמר הליגה האירופית: זאביצר כבש צמד למארחים (14 ו-20), אבל מלאסיה (84) ומגווייר (90+3) כפו שוויון עם שערים עצמיים. פדריקו גאטי סידר לאיטלקים 0:1 קטן על ספורטינג ליסבון. פיינורד גברה על רומא. צפו בתקציר

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - סביליה 2:2/ספורט1

שלב רבע גמר הליגה האירופית יצא היום (חמישי) לדרך כשבמוקד: מנצ'סטר יונייטד שמטה יתרון 0:2 ביתי ב-2:2 דרמטי עם סביליה. יובנטוס הסתפקה ב-0:1 קטן על ספורטינג ליסבון. פיינורד ניצחה 0:1 את רומא בשחזור גמר הקונפרנס ליג. באייר לברקוזן סיימה ב-1:1 עם אוניון סן ז'ילואז.

עוד בכדורגל עולמי

מאטס וויפר פיינורד חוגג. רויטרס
שער קריטי לפיינורד. מאטס וויפר/רויטרס

פיינורד - רומא 0:1

בשנה שעברה שער של זאניולו סידר לרומא 0:1 על פיינורד וזכייה בקונפרנג ליג. הערב שתי הקבוצות נפגשו שוב במפעל הבכיר יותר במשחק שהסתיים באותה תוצאה, רק שהפעם לטובת ההולנדים שנמצאים בעונה חלומית והם בדרך הבטוחה לזכייה באליפות הולנד. הקבוצה של ז'וזה מוריניו קיבלה הזדמנות נהדרת לעלות ליתרון ראשון, אבל לורנצו פלגריני החמיץ פנדל ממש לפני ההפסקה. העונש הגיע בצד השני כשמאטס וויפר ירה מהאוויר לרשת מחוץ לרחבה (54). רומא לחצה כדי להשיג את השוויון, אבל וויינאלדום פספס והג'אלורוסי ינסו להפוך את הקערה במפגש הגומלין באולימפיקו.

יוסף אן-נסירי שחקן סביליה חוגג שער. Shaun Botterill, GettyImages
סידר לסביליה תיקו דרמטי. יוסף אן-נסירי/GettyImages, Shaun Botterill

מנצ'סטר יונייטד - סביליה 2:2

יונייטד מעולם לא ניצחה את סביליה עד המשחק הזה, כשהמשחק האחרון בין הקבוצות היה בחצי גמר הליגה האירופית ב-2020, אז האנדלוסים גברו 1:2 על האנגלים. הפעם האנגלים, שחסרו את מרכוס רשפורד מלך השערים שלהם, היו בדרך הבטוחה לניצחון. מרסל זאביצר כבש צמד מוקדם (14 ו-20) ויונייטד פספסה עוד מצבים כדי להוביל גם בתוצאה גבוהה יותר עד ההפסקה. אלא שבמחצית השנייה הכול השתבש לקבוצה של טן האח. רפאל וארן נפצע והוחלף בהפסקה כשעוד לפני כן ברונו פרננדש קיבל צהוב שימנע ממנו לשחק בגומלין. בדקה ה-84 כדור רוחב של נבאס פגע בטיילר מלאסיה ונכנס פנימה וכמה שניות לאחר מכן ליסנדרו מרטינס, בלם נבחרת ארגנטינה, נפצע ונזקק לעזרה של שחקני סביליה וחבריו לנבחרת ארגנטינה אקוניה ומונטיאל כדי לרדת מהדשא. בתוספת הזמן אן נסירי סידר את ה-2:2 עם נגיחה שפגעה במגווייר וחדרה לרשת. יונייטד תגיע לגומלין בספרד לא רק עם תוצאה רעה, אלא גם עם סגל חסר מאוד וככל הנראה ללא שני שחקני ההתקפה הכי טובים (רשפורד ופרננדש) וגם בלי צמד הבלמים הבכיר (מרטינס ו-וראן).

מרסל זאביצר, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
המשחק הכי טוב שלו ביונייטד. זאביצר חוגג/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 14: גול! מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-0:1 מהיר משער של זאביצר, שקיבל כדור עומק מברונו פרננדש ובלי לעצור ירה לרשת.

דקה 20: גול! מנצ'סטר יונייטד עלתה ל-0:2 ומי כבש? שוב זאביצר. הגרמני קיבל כדור עומק ממרסיאל הפעם ומול בונו לא התבלבל וירה פנימה.

דקה 61: אנתוני ניער את השומר ומתוך הרחבה סובב כדור אדיר שננעץ בקורה.

דקה 85: גול! סביליה צימקה ל-2:1. חסוס נבאס בעט מצד ימין כדור שפגע בטיירל מלאסיה ומשם הכדור נכנס פנימה.

דקה 86: דקה אחרי הגול, ליסנדרו מרטינס נפצע ונזקק לעזרה של מרקוס אקוניה כדי לרדת מכר הדשא. רגע מתסכל ליונייטד, שתחסר בגומלין גם את ברונו פרננדש שקיבל צהוב.

דקה 90+3: גול! איזו דרמה, סביליה השוותה בתוספת הזמן ל-2:2 משער עצמי של הארי מגווייר, שנגח לשערו הוא נגיחה של יוסף אן-נסירי. לא ייאמן.

צפו בניצחון של יובנטוס על ספורטינג ליסבון

תקציר: יובנטוס - ספורטינג ליסבון 0:1/ספורט1
פדריקו גאטי יובנטוס. רויטרס
שער קטן הספיק. פדריקו גאטי/רויטרס

יובנטוס - ספורטינג ליסבון 0:1

אחרי שרשמה סנסציה והדיחה את ארסנל בשלב שמינית הגמר, ספורטינג נתנה גם פייט חזק מאוד ליובנטוס ולא נפלה מהגברת הזקנה, שמפנטזת על זכייה במפעל בעיקר כדי לשחק בליגת האלופות גם בעונה הבאה. בדקה ה-73 פדריקו גאטי הבלם הצעיר הכריע עם בעיטה מקרוב והעניק לאיטלקים מקדמה קטנה לקראת הגומלין שבו צפוי לשחק גם ויצ'ך שצ'סני, השוער הפולני שהוחלף בשל כאבים בחזהו, אך על פי הדיווחים מרגיש טוב ויחזור לעניינים במהרה.

וויצ'ך שצ'סני, שוער יובנטוס. רויטרס
הוחלף בשל כאבים בחזה. ויצ'ך שצ'סני/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 44: רגע מדאיג בטורינו. וויצ'ך שצ'סני שוער יובנטוס הוחלף על ידי פרין בגלל כאבים בחזהו.

דקה 73: גול! יובנטוס עלתה סוף סוף ליתרון משער של פדריקו גאטי, שהגיע ראשון לריבאונד אחרי נגיחה של ולאחוביץ' לכדור קרן וגלגל מקרוב לרשת.

ויקטור בוניפייס שחקן אוניון סן ז'ילואז לפני יונתן טה שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
שער קריטי בגרמניה. ויקטור בוניפייס/רויטרס

באייר לברקוזן - אוניון סן ז'ילואז 1:1

לברקוזן היתה פייבוריטית ברורה במשחק הזה, אבל בסופו של דבר חילצה נקודה מול הסנסציה הבלגית שבשנים האחרונות הפכה להיות חברה קבועה בצמרת. ויקטור בוניפייס הפתיע בדקה ה-51, אבל פלוריאן וירץ, כוכב העתיד של הכדורגל הגרמני השווה בדקה ה-82 אחרי בישול של אזמון האיראני.

מרקוס אקוניה, גונסאלו מונטיאל שחקני סביליה מפנים את חברם לנבחרת ארגנטינה, ליסנדרו מרטינס שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
אקוניה ומונטיאל מפנים את ליסנדרו מכר הדשא/רויטרס

משחקי הגומלין של רבע גמר הליגה האירופית יתקיימו שבוע הבא (חמישי, 22:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully