וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאזינס נגד זכייה של יוקיץ' ב-MVP: "הוא טוב משאקיל ודאנקן?"

שחקן הפנים ששיתף עם הסרבי פעולה בדנבר הסביר: "אם יזכה בפעם השלישית ברציפות, נצטרך להתייחס אליו כאחד הטובים אי פעם"

הוויכוח הלוהט ביותר ב-NBA בשבועות האחרונים נוגע לזהות ה-MVP: ג'ואל אמביד מסתמן כעת כפייבוריט, אך ניקולה יוקיץ' כמובן בתמונה גם כן, אחרי העונה המופלאה שלו. אם ישלים כוכב דנבר את ההישג ההיסטורי, יצטרף אל ביל ראסל, ווילט צ'מברליין ולארי בירד, כשחקנים היחידים אי פעם שזכו בתואר ה-MVP שלוש שנים ברציפות.

עוד ב-NBA

דמרכוס קאזינס, ששיתף עם הסרבי פעולה בדנבר, מעדיף שהתואר יילך לשחקן אחר. "זה לא לעניין לדעתי שהוא יזכה בשלושה תארי MVP ברציפות", אמר. "אם כך, זה יהפוך לדיון של 'האם זה השחקן הטוב אי פעם?' ואני חושב שכולנו יכולים להסכים שהוא לא. אני לא אומר שהוא לא יוכל להפוך לכזה, אבל בשלב הזה של הקריירה, זה לא מתאים".

יוקיץ', נזכיר, הוליך את דנבר למאזן הטוב במערב, עם ממוצעים של 24.5 נקודות (63 אחוז מהשדה, 38 אחוז ל-3, 82 אחוז מהעונשין), 11.8 ריבאונדים ו-9.8 אסיסטים, אך קאזינס טוען: "הוא עדיין לא זכה בשום דבר, אפילו לא הגיע לגמר. זה החשש שלי. שלוש זכיות ברציפות? זה ישים אותו מעל שחקנים כמו שאקיל אוניל, האקים אולג'וואן, טים דאנקן, ווילט. זו שיחה שקשה לנהל, בהתחשב במה שכל החבר'ה האלה עשו. האם אפשר לשבת פה ולהגיד שיוקיץ' אחד השחקנים הטובים בכל הזמנים? זה לא נוח לי לדבר ככה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מי ה-MVP של העונה?

ג'ואל אמביד
ניקולה יוקיץ'
יאניס אנטטוקומפו
אחר
5372 משתתפים

מאמן דנבר לשעבר ג'ורג' קארל נשמע יותר מפרגן וצייץ אמש: "אני צופה ביוקיץ' כבר שש שנים. אני חושב שהדבר הכי טוב שאוכל לומר עליו זה שאין לי מושג איך הייתי שומר עליו. הפעמיים היחידות שהרגשתי ככה היו כששיחקתי מול מייקל ג'ורדן ושאקיל אוניל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully