וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "העונה הזו היא פספוס. יש אמת בדברי קראנקה"

עודכן לאחרונה: 11.4.2023 / 7:12

ערן זהבי יודע מה מכבי ת"א השיגה עם הניצחון בטרנר ("להחזיר את כוח ההרתעה"), חושב על הגביע, מנסה להסביר מה עומד מאחורי האמירה של המאמן שלו וטוען: מי אמר שהליגה השנה קלה?

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל באר שבע בטרנר/ספורט1

ערן זהבי היה נכנס מבואס ועצבני הערב לחג השני של פסח, אם המשחק אמש היה מסתיים בתיקו ומכבי תל אביב לא הייתה מנצחת את הפועל באר שבע (1:2). הוא היה לוקח איתו את ההחמצה שלו, כשנגח החוצה כדור נהדר שהכין לו ג'ורג'ה יובאנוביץ' במחצית השנייה. אבל המשחק הסתיים אחרת ואחרי שכבש את הפנדל, אפשר היה לראות שהחגיגה שלו מול הקהל שירד דרומה לבאר שבע, היתה מכל הלב ועם כל האמוציות.

"באנו לבאר שבע כדי לנצח כי אנחנו רוצים לפחות לסיים לפני הפועל באר שבע", אמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק. "מה יהיה בהמשך, מי יודע אבל כרגע המטרה הייתה לנצח כדי לחלוף על באר שבע ואני מקווה שנעשה זאת בהמשך. אנחנו כרגע צריכים להסתכל ממשחק למשחק. מעבר לזה הדברים לא תלויים בנו. אנחנו יודעים שאם נצבור יותר נקודות בפלייאוף העליון נוכל להחזיר את כוח ההרתעה שלנו ונבוא עם האנרגיות הטובות לעונה הבאה".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב בועט פנדל. קובי אליהו
שער ראשון בטרנר? במכבי, לא בכללי. זהבי מפציץ/קובי אליהו
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
"איבדנו נקודות לא מחויבות". זהבי/קובי אליהו

- מה אתם צריכים לעשות כדי לעשות יותר נקודות?

"לעשות את הכי טוב שלנו בכל אימון ובכל משחק כמובן. העונה הזו היא פספוס גדול בשבילנו. הבקענו הכי הרבה שערים. ספגנו הכי מעט שערים ואנחנו עדיין עשר נקודות מאחורי המקום הראשון. איבדנו כל כך הרבה נקודות לא מחויבות המציאות וחבל".

- זה שער ליגה ראשון שלך בטרנר.

"נכון, אבל מצד שני שברתי כאן את שיא השערים בנבחרת. אני מאוד אוהב לשחק בטרנר".

- אתם גם חושבים בוודאי על הגביע.

"חד משמעית. אי אפשר לזייף ובסוף להרים את עצמנו רק בשביל הגביע. אנחנו חייבים לתת הכל בכל רגע כדי שנוכל לבוא לגביע ולהעפיל לגמר".

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"יש אמת בדבריו". קראנקה/קובי אליהו

- איטור קראנקה אמר שמכבי חיפה מנצחת למרות שהיא לא עושה כלום במגרש. אתה חושב שהם לא ראויים למקום הראשון?

"אני חושב שהוא אמר שהם לא עשו דברים גדולים מול הקבוצות הגדולות ובכל זאת ניצחו. אם אני מסתכל על המשחקים שלנו מולם ועל המשחקים שלהם מול הפועל באר שבע, אז יש אמת בדברים של המאמן. אותי לא מעניינת מכבי חיפה, אלא רק מכבי תל אביב".

- אתה חושב שהרמה בליגה העונה הייתה גבוהה?

"אני חושב ששלוש הגדולות עושות עונה מעולה. מכבי חיפה שיחקה בליגת האלופות. אם הליגה היתה כזו קלה, הגדולות לא היו מאבדות נקודות בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully