וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקח והזעזוע: קראנקה זוכה לפרגון גדול במכבי ת"א

עודכן לאחרונה: 11.4.2023 / 7:04

המסר שהעביר לשחקנים השפיע, ההחלטה להותיר בחוץ את ריקן ויונתן כהן עשתה את שלה, ובמכבי תל אביב מרוצים מעבודת ההכנה של המאמן לפני הניצחון בטרנר: "למה שלא ירגיש מתוסכל מזה שהיא יותר טובה מחיפה ובאר שבע?"

תקציר ניצחונה הדרמטי של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל באר שבע בטרנר/ספורט1

במכבי תל אביב מאוד מרוצים מעבודת ההכנה של איטור קראנקה לקראת המשחק אמש (שני) מול הפועל באר שבע (1:2). המאמן זוכה הבוקר להרבה נקודות זכות על שני אלמנטים בעיקר. הראשון, החדרת המסר לתודעה של השחקנים שהעונה הבאה החלה כבר אתמול. קראנקה בא עם המסר הזה שלשום, ביממה שלפני המשחק בטרנר. הוא הבהיר לשחקנים שכל מה שקורה החל מאתמול, שייך כבר לעונה הבאה, הן באשר להחלטות שיתקבלו במועדון בקיץ והן באשר לכוח ההרתעה שמכבי תל אביב צריכה להחזיר לעצמה. הוא הבהיר לשחקנים שהעונה הבאה תהיה המשך ישיר של סיום העונה הזו, ולכן צריך לעשות מאמץ גדול כדי לסיים את העונה הזו עם ניצחון בכל משחק.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב חוגגים/קובי אליהו
sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

האלמנט השני ממנו היו מרוצים במועדון הוא הזעזוע שייצר מאמן מכבי תל אביב אחרי ההחלטה שלו להשאיר מחוץ לסגל את יונתן כהן ואבי ריקן. מדובר בשני שחקנים בולטים מאוד בחדר ההלבשה ובקרב השחקנים, והבאסקי שלח מסר לכולם באמצעות השניים שנשארו מחוץ ל-20 שהתלבשו. במכבי תל אביב מוצאים קשר ישיר בין הניצחון אמש להחלטה הלא פופולרית של המאמן שגם החליט להכליל בסגל את אילון אלמוג שמתאמן מצוין ועושה את מירב המאמצים כדי לזכות באמון. "להשאיר מחוץ ל-20 שחקנים בקליבר של יונתן כהן ואבי ריקן זו אמירה לכולם", הודה אמש שחקן בקבוצה. "אי אפשר להישאר אדיש מול החלטה כזו של מאמן".

איילון אלמוג מכבי תל אביב. קובי אליהו
מסר ברור. אלמוג/קובי אליהו
אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יש ממה להתעודד? קראנקה/קובי אליהו

במועדון ימשיכו לבחון את העבודה של קראנקה בשבועות הקרובים וכמובן יושפעו מהתוצאות בפלייאוף ומפעל הגביע שם מצפה למכבי תל אביב המפגש מול בית"ר ירושלים בחצי גמר גביע המדינה. קראנקה הבהיר גם אתמול בסוף המשחק במסיבת העיתונאים באיצטדיון טרנר שהוא חתום לעונה הבאה ומתכוון להישאר כדי להמשיך את מה שהתחיל העונה. המאמן מרגיש שאפשר היה להוציא הרבה יותר העונה, נוכח הניצחונות על הפועל באר שבע ומכבי חיפה מאז שהוא הגיע. "יש לו שלושה ניצחונות ותיקו מול מכבי חיפה והפועל באר שבע. למה שלא ירגיש מתוסכל ולמה שלא יחוש שמכבי תל אביב היתה יותר טובה משתיהן ובכל זאת נמצאת במקום השלישי?", שאלו במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully