וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' מתחיל את עונת החימר: "המשחקים הראשונים הכי חשובים"

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 7:58

הסרבי שהודח אשתקד בסיבוב השני במונטה קרלו יקווה ללכת עד הסוף: "לא שיחקתי כאן טוב, מקווה לבנות על זה לקראת המשך עונת החימר"

תקציר: נובאק דג'וקוביץ' גבר על קספר רוד בגמר טורניר גמר הסבב ועשה היסטוריה/ספורט1

לאחר שלא קיבל אישור לקחת חלק בטורנירי אינדיאן וולס ומיאמי, ישוב השבוע נובאק דג'וקוביץ' לסבב, בניסיון לזכות בפעם השלישית בקריירה בטורניר מונטה קרלו, והראשונה מאז 2015.

"התאמנתי לאחרונה הרבה יותר על חימר", אמר אלוף 2013 ו-2015, שיפגוש במשחקו הראשון את מקנזי מקדונלד או יריב מהמוקדמות, לאחר שהודח אשתקד כבר בסיבוב השני, והגיע בפעם האחרונה לרבע הגמר אי שם ב-2019. "בשנתיים האחרונות לא ממש הצלחתי במונטה קרלו", הודה. "לא שיחקתי כאן טוב, אז אני מקווה שאוכל להתחיל את עונת החימר בצורה טובה יותר, ולבנות על זה".

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ' בגמר אליפות אוסטרליה. רויטרס
לא יהיה קל. דג'וקוביץ'/רויטרס

עוד בטניס

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

בהיעדרו של רפאל נדאל, ינסה דג'וקוביץ' לזכות בטורניר ולהגיע במומנטום טוב לקראת רולאן גארוס, שם ינסו השניים להשיג את הגרנד סלאם ה-23 שלהם. הסרבי התאמן פעמים רבות בעבר באצטדיון, ולטענתו "האווירה כאן מדהימה, המקום הזה קטן ואינטימי. אנשים מאוד אוהבים לראות כאן טניס".

"בהכירי את עצמי ואת הקריירה שלי על חימר", הוסיף, "שני המשחקים הראשונים הכי חשובים שלי, כי קשה לי להתחיל היטב". על העליה המטאורית של קרלוס אלקראס אמר: "זה מדהים שיש לנו אלוף כמוהו, הוא כל כך צעיר. אני חושב שהוא, יאניק זינר והולגר רונה יכולים להיות הטופ 3 הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully