וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכונה": פפ מסביר מה הולאנד צריך כדי להשתוות למסי ורונאלדו

מנג'ר סיטי הילל את הכוכב שלו אחרי הצמד מול סאות'המפטון: "יותר דומה לכריסטיאנו. ליאו שחקן שלם יותר". דה בראונה: "ארלינג משוגע"

תקציר: סאות'המפטון - מנצ'סטר סיטי 4:1/ספורט1

לפני המשחק המרתק בין ארסנל וליברפול מחר (ראשון, 18:30, ספורט1), השלימה מנצ'סטר סיטי את המוטל עליה עם 1:4 מהדהד על סאות'המפטון. ארלינג הולאנד חזר מפציעה עם צמד אופייני בדרך ל-30 שערי ליגה ב-27 משחקים בלבד, והפער בפסגה צומק לחמש נקודות.

הסופרסטאר הנורבגי הגיע ל-44 שערים העונה בכל המסגרות. הוא רחוק כעת חמישה שערים בלבד משבירת שיאי השערים שקבעו אנדי קול (1993/94) ואלן שירר (1994/95) - 34 כיבושים בעונת פרמיירליג אחת.

עם תום המשחק, ניסה להשוות פפ גווארדיולה בין הכוכב שלו באותה נשימה עם ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו: "ארלינג כל כך תחרותי, אבל כדי להגיע אליהם יש לו עוד עבודה. הם אף פעם לא נפצעים, למשל. מבחינת הבקעת שערים הוא דומה לכריסטיאנו, אבל ליאו הוא השחקן השלם יותר. הוא יכול לשחק בכל מקום, בעוד ארלינג ורונאלדו הם מכונות. עולם הכדורגל במקום טוב יותר בזכות רונאלדו ומסי, אבל הולאנד ברמה הזאת".

גם קווין דה בראונה הילל את חלוץ האלופה, לו סידר העונה שבעה שערי ליגה. "הוא כובש המון. הוא משוגע", אמר הקשר הבלגי, שציין בישול 100 בפרמיירליג. "אם תיצור הזדמנויות, הוא יהיה שם. יש לנו שילוב טוב".

עוד באנגליה

ביום שלישי תנסה סיטי להמשיך במומנטום, כשתארח את באיירן מינכן למשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות. פפ ושחקניו סופרים שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully