וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "תקופה פחות טובה, הרבה דברים לא עבדו לנו"

עודכן לאחרונה: 8.4.2023 / 20:27

"משחק לא טוב", אמר שחקן פולהאם לניב דברת אחרי ה-1:0 מול ווסטהאם. "זה לא ממש עבד, ברמה האישית והקבוצתית. צריך לשנות את המשחק בלי מיטרוביץ'"

תקציר ניצחונה של ווסטהאם 0:1 על פולהאם/ספורט1

משהו לא טוב עובר על פולהאם בשבועות האחרונים. הערב (שבת) רשמו הקוטג'רס הפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות - הפעם 1:0 ביתי מול ווסטהאם. מנור סולומון עלה מהספסל בתחילת המחצית השנייה, אך התקשה להשפיע. באתר "סקיי" זכה לציון 6.

"אני לא יודע לשים את האצבע על מה לא עבד, הרבה דברים לא עבדו", אמר לשליח ספורט1 ניב דברת. "משחק לא טוב שלנו, ידענו שהם הולכים להתגונן ולצאת למתפרצות. הם הבקיעו משער עצמי שלנו, ואחרי 1:0 היה קשה לחזור. הם עמדו מאוד נמוך ולא הצלחנו לפתור את זה ולמצוא פתרונות. נמשיך קדימה".

על הירידה לספסל אמר הישראלי: "כמובן שאני תמיד רוצה לפתוח, גם היום. לצערי לא פתחתי, אבל מה שהמאמן מחליט והוא חושב, אני צריך לקבל. כשאני עולה מהספסל אני צריך לתת את ההשפעה שלי ולעזור לקבוצה. היום זה לא כל כך עבד, ברמה האישית והקבוצתית, וננסה לנצח בשבוע הבא. אנחנו בתקופה לא טובה, חמישה הפסדים ברציפות, יש תקופות פחות טובות לקבוצה. היתה עונה נהדרת עד עכשיו, צריך לחזור לקצב שלנו. אני מקווה מאוד שנעשה את זה בשבועות הבאים, כי צריך להיות הרבה יותר טובים".

עוד בכדורגל העולמי

עוד בוואלה!

הפסד רביעי רצוף לפולהאם, צ'לסי נוצחה במשחק החזרה של למפארד

לכתבה המלאה

על חסרונו של מלך שערי הקבוצה אלכסנדר מיטרוביץ' שהושעה משמונה משחקים אמר סולומון: "מיטרוביץ' שחקן מאוד חשוב שלנו, ובגלל זה אנחנו צריכים לשנות קצת את המשחק. הוא הכובש העיקרי שלנו, זה לא פשוט בלעדיו אבל גם בלעדיו צריך לשחק הרבה יותר טוב. ננסה להיות הרבה יותר טובים בשבועות הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully