וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבצורת של שון וייסמן נמשכת, סלטיק התקרבה לאליפות בסקוטלנד

החלוץ (61 דקות) סגר חודשיים ללא שער, גרנאדה הפסידה 1:0 לסראגוסה. ללא עבדה הפצוע, הירוקים ניצחו 2:3 באולד פירם את ריינג'רס

תקציר: לצ'ה - נאפולי 2:1/ספורט1

הבצורת של שון וייסמן נמשכת. חלוצה של נבחרת ישראל פתח הערב (שבת) בהרכב גרנאדה, אבל הוחלף בדקה ה-61 בהפסד החוץ 1:0 לסראגוסה וסגר חודשיים ללא שער - מאז שכבש בהופעת הבכורה מול ויאריאל ב'. לגרנאדה זהו הפסד שני רצוף והיא במקום השלישי בליגה השנייה בספרד, כאשר המוליכות אייבר ולאס פלמאס יכולות לברוח לה.

* ליאל עבדה עדיין פצוע ולא נכלל בסגל של סלטיק, שגברה 2:3 על ריינג'רס באולד פירם במחזור ה-31 בליגה הסקוטית. סלטיק עשתה צעד גדול בדרך לאליפות, עם הגדלת הפער בפסגה ל-12 נקודות, כשבקופה נותרו 21. קיוגו פורוהשי כבש צמד (26, 62) וז'וטה הוסיף (73). ג'יימס טברנייר צימק עם צמד (45, 79).

* אלי דסה שיחק 90 דקות ב-3:3 הדרמטי של דינמו מוסקבה בחוץ מול ספרטק בדרבי, כאשר המארחת איזנה בדקה ה-88. דינמו נותרה במקום השישי בליגה הרוסית.

* דני גרופר השלים 90 דקות ב-1:8 הקליל של לודוגורץ על בוטב וראצה בליגה הבולגרית. איגור טיאגו כיכב עם שלושער וקיריל דספודוב הוסיף צמד ובישול, כאשר האלופה צימקה לנקודה את הפער מהמוליכה צסק"א סופיה שטרם שיחקה במחזור ה-25.

שחקני סלטיק, קיוגו פורוהשי, מאט אוריילי. רויטרס
האליפות הולכת ומתקרבת. פורוהשי חוגג עם אוריילי/רויטרס

* בן אז'ובל פתח והוחלף במחצית במשחק בו פאטום יונייטד ניצחה את נאקון רצ'אסימה 2:5 בליגה התאילנדית. אז'ובל הוחלף כשקבוצתו פיגרה 1:0, אבל היא השלימה מהפך בהמשך, מ-2:0 ל-2:5. פאטום מדורגת במקום ה-7 מתוך 14 אחרי 26 מחזורים.

* לידור כהן שיחק שבע דקות כמחליף בהפסדה של קון קאן 2:0 למואנג תונג, קבוצתו במקום ה-13 בליגה התאילנדית ורק שתי נקודות מעל הקו האדום.

* יונס מלדה פתח בהרכב מכלן ושיחק 62 דקות בתבוסה 4:1 בחוץ מול לובן. קבוצתו במקום ה-13 בליגה הבלגית, תשע נקודות מעל הקו האדום.

* קני סייף שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב ב-0:4 הקליל של נפטצ'י באקו על סומגאיט בליגה האזרית. עטאא ג'אבר עדיין פצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully