וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוכסכים מאז 2009? הרקע לעימות בין מאמני טוטנהאם וברייטון

צפו בסרטונים: מהומה הובילה להרחקת שני המאמנים, שהמתיחות ביניהם החלה עוד לפני שריקת הפתיחה. למפגש מהעבר יש קשר?

תקציר ניצחונה של טוטנהאם 1:2 על ברייטון/ספורט1

טוטנהאם ניצחה 1:2 את ברייטון היום (שבת) במשחק קריטי לשתי הקבוצות במאבק על הכרטיס לליגת האלופות, והעצבים הורגשו היטב גם על ספסלי שתי הקבוצות. בדקה ה-60 הורחקו המאמנים האיטלקים כריסטיאן סטליני ורוברטו דה זרבי, כשלאחר האירוע התברר על סמך הדיווחים באנגליה שהמתיחות בין השניים הללו החלה עוד לפני כן.

פרשן "סקיי" ג'ף סטלינג טען כי סטליני חושב שדה זרבי "קוצר את פירות העבודה הנהדרת של גרהאם פוטר בברייטון". סטליני, ממלא המקום של אנטוניו קונטה המפוטר על הקווים של טוטנהאם, דווקא שיבח את יריבו לפני המשחק ואמר: "הוא השתפר המון, יש לו אופי נהדר כמאמן והוא הטביע חותם בקבוצה שלו. דה זרבי הוכיח בפרמיירליג שהוא מאמן נהדר, זה לא קל".

לא ברור אם מאחורי הקלעים קרו דברים באופי שונה מאמירותיו של סטליני, אולם לפני שריקת הפתיחה הגיע דה זרבי ללחוץ לו את היד והמפגש נראה טעון במיוחד, כשמאמנה של ברייטון הפנה אצבע בתקיפות לעבר פניו של סטליני, שנראה כמי שהכעס התפתח בו בעקבות הדברים ששמע.

לחיצת היד הלא ידידותית של דה זרבי עם סטליני

מסתבר שבעונת 2008/9, כשסטליני היה בלם בבארי ודה זרבי חלוץ באבלינו, השניים נפגשו במסגרת ליגת המשנה האיטלקית. האיש של הספר סיפר על כך: "פגשתי אותו כמה פעמים בתור שחקן והוא היה מאוד אגרסיבי". האם קרה באותם ימים אירוע שהוליד סכסוך בין השניים?

ב"פוטבול לונדון" טענו כי סטליני ועוזרו ריאן מייסון כלל לא היו מעורבים בחילופי הדברים בין הספסלים, כאשר דה זרבי היה זה שניסה ללא הפסקה להרגיז את אנשי טוטנהאם, ומאמן הכושר סטפנו ברונו היה היחיד שהגיב מהצד של התרנגולים, כך שהרחקת שני המאמנים הייתה טעות שיפוט מוחלטת לדברי העיתונאי אלסדאיר גולד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

צפו בעימות שהוביל להרחקת שני המאמנים

מאמני טוטנהאם וברייטון, כריסטיאן סטליני ורוברטו דה זרבי, הורחקו לאחר עימות בין הספסלים/ספורט1

"אני רק יכול לומר שמה שקרה על המגרש, נשאר שם. אני מכבד את כל מאמני הפרמיירליג ורוצה ללמוד מכולם", אמר סטליני במסיבת העיתונאים לאחר הניצחון. "הכרטיס האדום? ניסיתי להישאר רגוע ולהתרכז במשחק ובשחקנים, הייתי מכבד ורגוע. המתח נוצר מסוג המשחק שהיה כאן - חשוב לשתי הקבוצות. אני חושב שההרחקה אולי נתנה לנו אנרגיות לנצח את המשחק, הקהל הרגיש שהקבוצה זקוקה לאנרגיות". אוהדי טוטנהאם, אגב, קראו להחזרתו של המאמן מאוריסיו פוצ'טינו לאחר הרחקת שני המאמנים.

דה זרבי, מצדו, אמר: "אני בדרך כלל מכבד את כולם, על המגרש ומחוצה לו, ולא אוהב כשאנשים לא מכבדים אותי. כן הרגשתי שהוא (סטליני) לא כיבד אותי, אבל אני מדבר בשמי ולא בשמו. זאת הייתה סיטואציה אישית ואמרתי לו את דעתי, במילים יפות. אני לא אוהב כשהספסל מפעיל לחץ על השופט. במשחקים כאלה, עם אווירה כזאת, צריך לעזור לשופט. הוא לא אמר לי כלום כשהרחיק אותי, אי אפשר להצביע על מקרה אחד שבו התלוננתי על שריקה. התשוקה היא חלק מהאופי שלי ואני לא יכול לאבד אותה. הכי חשוב שאני מכבד את כולם ואין אחד שיכול לטעון אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully