וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד מתגונן, באנגליה תוקפים ומזהירים מהשפלה מול ריאל מדריד

המנג'ר החדש-ישן ידע ש"לא כל הבעיות ייפתרו ביום אחד", פול מרסון: "צ'לסי בעיצומו של אחד הרצפים הגרועים בתולדות הכדורגל"

תקציר ניצחונה של וולבס 0:1 על צ'לסי/ספורט1

גם חזרתו של פרנק למפארד לצ'לסי לא עזרה לבלוז, שהפסידו הערב (שבת) 1:0 לוולבס בבבכורה המחודשת של המנג'ר החדש-ישן, 27 חודשים לאחר שסיים את תפקידו. הבלוז רשמו הפסד חוץ שביעי העונה בפרמיירליג - הכי הרבה שלהם מאז 2000/01, ציינו משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון, וכל זה ארבעה ימים לפני הקרב הלוהט עם ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות.

"זה לא פשוט, לאמן את צ'לסי", הודה למפארד בסיום. "אנחנו לא במקום בו רצינו להיות. ידעתי שלא אפתור את כל הבעיות ביום אחד. צריך להיות יותר אגרסיביים, השחקנים צריכים להבין שבלי זה אי אפשר לנצח".

המאמן הוסיף ואמר: "שמחתי מאוד לחזור. יש לנו משחק ענק ביום רביעי. מי שמודאג, שלא יגיע. השחקנים לא צריכים לדאוג. ביום רביעי תראו משחק אחר לגמרי. ננסה להתכונן בצורה הנכונה, והכל יכול לקרות".

מאמן צ'לסי פרנק למפארד. Eddie Keogh, GettyImages
ידע לאן הוא נכנס. למפארד/GettyImages, Eddie Keogh

עוד באנגליה

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אבל לא כולם חושבים כך. שחקן העבר פול מרסון טען: "אין שום דחיפות במשחק של צ'לסי. אם הם ישחקו כך ביום רביעי, לא יהיה טעם בגומלין. זו עלולה להיות תוצאה של קריקט. צ'לסי נמצאת באחד הרצפים העגומים בתולדות הכדורגל, עם כל כך הרבה כישרון בסגל. יש פה שחקנים עם 50 הופעות בינלאומיות. ללמפארד היו רק כמה ימים בתפקיד, אבל אין שם שום תבנית. זה פשוט 11 שחקנים, יחידים, אף אחד לא זז עבור אף אחד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully