וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו המשיכה ברצף, בטיס הופתעה, ולנסיה מתחת לקו האדום

ניצחון חמישי רצוף לקולצ'ונרוס, 1:2 אצל ראיו וייקאנו. קאדיס שיפרה עמדות בתחתית אחרי שגברה 0:2 על האנדלוסים, העטלפים הפסידו 2:1 לאלמריה בחוץ ומוריצ'י חילץ עבור מאיורקה 3:3 דרמטי מול ויאדוליד

ריאל מדריד הביסה 0:4 את ברצלונה בגביע המלך, בנזמה כבש שלושער/ספורט1

המחזור ה-28 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במוקד משחק החוץ של אתלטיקו מדריד אצל ראיו וייקאנו. ולנסיה ירדה שוב אל מתחת לקו האדום אחרי הפסד 2:1 בחוץ לאלמריה, מאיורקה חילצה 3:3 דרמטי אצל ויאדוליד בדקה ה-94 וקאדיס התרחקה מהתחתית עם 0:2 מפתיע במגרשה של בטיס השישית.

שחקן אתלטיקו מדריד נהואל מולינה חוגג שער. Denis Doyle, GettyImages
אתלטיקו מדריד המשיכה במומנטום. נהואל מולינה חוגג/GettyImages, Denis Doyle

ראיו וייקאנו - אתלטיקו מדריד 2:1

הקבוצה של דייגו סימאונה סופרת כבר 12 משחקים רצופים ללא הפסד, כולל ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים, ורחוקה רק שתי נקודות מריאל מדריד שבמקום השני. מאז פברואר 2013 לא הפסידו הקולצ'ונרוס לראיו וייקאנו בליגה, כשגם חסרונם של ממפיס דפאי ואנחל קוראה לא הפריע לאתלטיקו לשמור על הרצף החיובי מול היריבה מפרברי עיר הבירה הספרדית. נהואל מולינה (22) ומריו הרמוסו (24) כבשו שני שערים מהירים שביססו את היתרון, פראן גרסיה הצליח רק לצמק (85) עבור הקבוצה הביתית שלא ניצחה כבר שמונה משחקי ליגה.

עוד בוואלה!

מסי מאמין: "עם פדרי וגאבי, אפשר לקחת את ברצלונה רחוק מאוד"

לכתבה המלאה
שחקן בטיס סרחיו קנאלס. Fran Santiago, GettyImages
הפסד מפתיע לבטיס. קנאלס אחרי ההרחקה/GettyImages, Fran Santiago

בטיס - קאדיס 2:0

הקבוצה הצנועה מאנדלוסיה ניצחה את הירוקים-לבנים במשחק חוץ לראשונה בהיסטוריה, דווקא אחרי רצף של ארבעה מחזורים ללא ניצחון, והתרחקה מהקו האדום בעזרת שלוש נקודות יקרות. מנואל פלגריני ושחקניו לא ניצלו הזדמנות טובה לעקוף את ויאריאל ולעלות בחזרה למקום החמישי, והמשיכו לאבד גובה במאבק על הכרטיסים לאירופה עם משחק רביעי ללא ניצחון מתוך חמשת האחרונים בליגה. בטיס איבדה בדקה ה-22 את בלם נבחרת ארגנטינה, חרמאן פסלה שנפצע והוחלף. בדקה ה-38 המצב התדרדר אף יותר, עם הרחקתו של הכוכב סרחיו קנאלס באדום ישיר. רובן אלקראס (53) וכריסטופר ראמוס (59) כבשו את השערים שהעניקו את הניצחון לקאדיס, לפני שאייטור רויבאל הורחק גם הוא בקבוצה המארחת (60).

ודאט מוריצ'י חוגג שער של מאיורקה. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
סחט תיקו בעזרת פנדל מאוחר. ודאט מוריצ'י חוגג/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

ויאדוליד - מאיורקה 3:3

גם מהפך מאוחר לא הספיק לסגולים-לבנים כדי להשיג ניצחון שהיה משפר את מצבם בתחתית, כשגם האורחת עדיין רחוקה רק שבע נקודות מהקו האדום. קיקה פרס העלה את ויאדוליד ליתרון (33), ודאט מוריצ'י (53) ומאנו מורלאנס 58) הפכו תוך שש דקות, סלים עמאללה (68) השווה ומונצ'ו (86) כבר חשב שהוא מעניק את הניצחון למארחת, אבל פנדל לזכות מאיורקה אפשר למוריצ'י לקבוע חלוקת נקודות.

רובן בראחה מאמן ולנסיה עם עוזרו קרלוס מארצ'נה. Angel Martinez, GettyImages
ולנסיה בצרות. רובן בראחה עם עוזרו קרלוס מארצ'נה/GettyImages, Angel Martinez

אלמריה - ולנסיה 1:2

הפסד חוץ שמיני ברציפות לעטלפים, ששוב מוצאים עצמם מתחת לקו האדום וכשמעליהם מרחפת סכנה ממשית של ירידת ליגה אחרי 36 שנה. רובן בראחה השיג שני ניצחונות ביתיים מאז מונה למאמן, אבל את הרצף המזעזע בחוץ גם הוא לא מצליח לקטוע. אלמריה, קבוצת חוץ אפילו גרועה מוולנסיה, העלתה את מאזנה בבית ל-26 נקודות והחליפה מקומות עם יריבתה. גונסאלו מלרו סיים מהלך התקפי נאה (49) והבלם סטפן באביץ' נגח את השני (58) לפני שסמו קסטייחו צימק (61).

המחזור ה-29 בליגה הספרדית

אתלטיק בילבאו - ריאל סוסיאדד
ריאל בטיס - אספניול
סלטה ויגו - מאיורקה
קאדיס - ריאל מדריד
ויאריאל - ויאדוליד
חטאפה - ברצלונה
ג'ירונה - אלצ'ה
ראיו וייקאנו - אוסאסונה
ולנסיה - סביליה
אתלטיקו מדריד - אלמריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully