וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי גירדה ניצחון, מילאן אכזבה, אינטר ספגה מהאקס בדקה ה-90

המוליכה רשמה 1:2 בלצ'ה, האלופה עם 0:0 ביתי מול אמפולי, הנראזורי עם משחק שישי ללא ניצחון אחרי 1:1 מול סלרניטנה וקנדרבה

תקציר: לצ'ה - נאפולי 2:1/ספורט1

המחזור ה-29 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שישי) עם משחקים של שלושת הנציגות האיטלקיות שנותרו בליגת האלופות. אינטר לא יצאה מהמשבר שלה עם 1:1 אצל סלרניטנה, נאפולי רשמה 1:2 קשה בחוץ על לצ'ה, ומילאן בדומה ליריבתה העירונית אכזבה גם היא עם 0:0 ביתי מול אמפולי.

רומלו לוקאקו, שחקן אינטר מאוכזב. רויטרס
אינטר המומה. לוקאקו/רויטרס

צפו ב-1:1 ובספיגה של אינטר בדקה ה-90

תקציר: סלרניטנה - אינטר 1:1/ספורט1

סלרניטנה - אינטר 1:1

הנראזורי בעיצומו של משבר בזמן הכי לא נכון מבחינתם, ויגיעו למשחק הראשון מול בנפיקה ברבע גמר האלופות כשהם סופרים שישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות. רובין גוזנס הבקיע ראשון עבור האורחת בדקה התשיעית, אך על השוויון עבור הקבוצה של פאולו סוזה בדקה ה-90 היה חתום לא אחר מאשר האקס אנטוניו קנדרבה. האיטלקי בן ה-36, שערך 151 הופעות בדמי המילאנזים, ניסה להגביה מהאגף לרחבה אך מצא את החיבורים והכניס את סימונה אינזאגי להלם.

ג'ובאני די לורנצו, שחקן נאפולי חוגג. Maurizio Lagana, GettyImages
שער של הקפטן. די לורנצו חוגג/GettyImages, Maurizio Lagana

לצ'ה - נאפולי 2:1

המוליכה התאוששה מה-4:0 למילאן בראשון, ותגיע מוכנה למפגש מול הרוסונרי בליגת האלופות אחרי ניצחון קשה מול יריבה שמולה מעדה עם 1:1 אי שם באוגוסט. הקפטן ג'ובאני די לורנצו נגח פנימה את הראשון בדקה ה-18 ובכך הפך לשחקן ההגנה היחיד באיטליה עם שני שערים ומעלה גם בליגה המקומית וגם בליגת האלופות. המארחת חזרה עם שוויון של פדריקו די פרנצ'סקו בדקה ה-52, אך 12 דקות לאחר מכן האורחת נהנתה משער עצמי של ולאדימירו פאלקונה. בזכות הניצחון, האלופה שבדרך הגדילה זמנית את הפער בפסגה מלאציו השנייה ל-19 נקודות.

אנטה רביץ', שחקן מילאן. רויטרס
מילאן אכזבה. רביץ'/רויטרס

מילאן - אמפולי 0:0

חודשיים וחצי אחרי שניצחה בחוץ את אינטר, אמפולי שוב יצאה מחויכת מסן סירו עם נקודה יקרה. המחליף אוליבייה ז'ירו כבר הצליח להבקיע בדקה ה-89, אך השער שלו נפסל עקב נגיעה ביד. הרוסונרי לא הצליחו לייצר מומנטום חיובי לפני המפגש באלופות מול נאפולי, והם אף עלולים לאבד את המקום השלישי בתום המחזור.

אינטר תתארח אצל בנפיקה ביום שלישי הקרוב במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות, ויממה לאחר מכן מילאן תתארח אצל נאפולי למשחק הראשון בצמד המפגשים ביניהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully