וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון קל, דאגה רבה: 0:2 ליונייטד על אברטון, רשפורד נפצע

השדים האדומים סופרים 25 משחקי בית ללא הפסד בכל המסגרות והבטיחו עוד שבוע בטופ 4. מקטומיניי חגג שער ראשון העונה (36), מרסיאל המחליף הכפיל (71) אחרי סדרת הצלות של פיקפורד, הכוכב נאלץ לצאת בגלל פציעה (80)

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:2 על אברטון/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד איבדה לא מעט נקודות לאחרונה, הובסה 7:0 בליברפול והפסידה גם בניוקאסל, אבל בבית מדובר במניה כמעט בטוחה. היום (שבת) ניצחו השדים האדומים 0:2 את אברטון בפתיחת המחזור ה-30 והבטיחו לעצמם עוד שבוע בתוך הרביעייה המובילה, כשהם האריכו את הרצף באולד טראפורד ל-25 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות.

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד פצוע. רויטרס
סיבה לדאגה. מרכוס רשפורד יוצא לאחר שנפצע/רויטרס

הטופיז נאבקים על חייהם בפרמיירליג והגיעו אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד, אבל במחצית הראשונה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. יונייטד הגיעה למצבים בקלות יתרה ואיימה על השער לא פחות מ-21 פעמים - יותר מכל מחצית קודמת בליגה ב-19 השנים האחרונות. ג'ורדן פיקפורד עמד בפרץ עם סדרת הצלות מול מרכוס רשפורד, מרסל זאביצר ואנטוני שגם בעט לקורה ולאחר מכן ארון וואן-ביסאקה החטיא את הריבאונד מול שער ריק, אבל בדקה ה-36 גם שוער נבחרת אנגליה כבר לא יכול היה להושיע וסקוט מקטומיניי סידר יתרון ראוי בשערו הראשון העונה בליגה.

במחצית השנייה המארחת הורידה את הקצב ואפשרה לאברטון לתקוף, כשהחילופים של שון דייץ' סייעו לאזן את השליטה במרכז המגרש, אבל בדקה ה-71 טעות של הקפטן שיימוס קולמן אפשרה לרשפורד לבשל למחליף אנתוני מרסיאל את שער הליגה הראשון שלו ב-2023. פרט לצרפתי שחזר לאחרונה מפציעה, גם כריסטיאן אריקסן שב למגרשים אחרי יותר מחודשיים, אבל רשפורד נאלץ לנטוש בדקה ה-80 בגלל פציעה ואריק טן האח יקווה שלא מדובר במשהו שיגרור היעדרות ממשחקי ההכרעה של העונה.

אברטון, קבוצת ההתקפה הגרועה בליגה (יחד עם וולבס וסאות'המפטון) תחפש את הנקודות במקום אחר. היא יכולה להיות מעודדת רק מהתצוגה של פיקפורד בין הקורות ותקווה להישאר בליגה כדי לנסות להשיג בעונה הבאה ניצחון באולד טראפורד - דבר שלא קרה בליגה מאז ה-0:3 באוגוסט 1992.

עוד בוואלה!

רשמית: פרנק למפארד חזר לצ'לסי ויאמן אותה עד סוף העונה

לכתבה המלאה
סקוט מקטומיניי שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. Jan Kruger, GettyImages
שער בכורה העונה בליגה. סקוט מקטומיניי/GettyImages, Jan Kruger

מהלך המשחק

דקה 8: כדור ארוך של מגווייר חלף מעל ראשו של קין, רשפורד הקדים במהירות את טרקובסקי ונותר מול פיקפורד, אבל שוער נבחרת אנגליה היה מוכן והדף.

דקה 12: תרגיל קרן של פרננדש השאיר את אנטוני לבעיטה מ-17 מטרים, הכדור של הברזילאי פגע בקורה והתגלגל לרגליו של וואן-ביסאקה, שאיכשהו הצליח להחמיץ מחמישה מטרים מול שער חשוף כשפיקפורד על הדשא.

דקה 19: דאבל-פס עם קולמן העמיד את סימס לבדו מול דה חאה, אבל החלוץ בעט חלש וראה את הכדור שלו מתגלגל ליד הקורה. איזה פספוס של אברטון.

דקה 21: התקפת מעבר טובה של יונייטד הסתיימה עם הכנה של אנטוני לזאביצר שבעט בלי לעצור, פיקפורד חיכה במרכז השער והדף.

דקה 23: פיקפורד ממשיך להציל את אברטון. הפעם אנטוני מצא עצמו באחד-על-אחד אחרי כדור נפלא של פרננדש, נכנס מצד ימין וחיפש את הפינה הרחוקה, אבל השוער הדף מצוין.

דקה 25: הפעם השוער דה חאה שלח כדור ארוך והציב את אנטוני במצב דומה, אלא שגודפרי דהר מאחוריו ובגלישה מתוזמנת היטב מנע ממנו לבעוט מול פיקפורד. השער באוויר.

דקה 28: איזה מכבש של יונייטד. רשפורד מסר על פני 50 מטרים לעבר הרחבה, רשפורד שוב היה מהיר מהבלמים וניסה להסיט פנימה, אבל פיקפורד יצא לעברו ועצר עם הרגל.

דקה 36: גול! רשפורד הצליח להשתחרר משלושה שחקנים על סף הרחבה והשאיר לסאנצ'ו שהכניס כדור עומק חכם למקטומיניי. הסקוטי בעט בסיבוב בימין אל הרשת וחגג שער ליגה ראשון העונה, אחרי שני הצמדים בנבחרת. 0:1 מוצדק למנצ'סטר יונייטד.

דקה 45: מלאסיה איתר בכדור אלכסוני ארוך את אנטוני, שרקד בימין מול גודפרי, הטעה אותו ובעט לפינה הרחוקה, אבל שוב פיקפורד הגיב בצורה נהדרת והדף.

דקה 67: אחרי דקות בשליטה של אברטון, יונייטד הגיעה למצב הראשון שלה במחצית השנייה ושוב נתקלה בפיקפורד שהדף לקרן את הנגיחה של פרננדש.

דקה 71: גול! איבוד רשלני של קולמן בניסיון השתלטות על הכדור, העמיד את רשפורד בעמדה מצוינת והוא פרגן למרסיאל המחליף שכבש בקלילות. 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 80: צרה ליונייטד לאחר שרשפורד נפצע במפשעה ונאלץ לצאת. וחהורסט נכנס במקומו.

ג'ורדן פיקפורד שוער אברטון עוצר את מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
מנע תבוסה. ג'ורדן פיקפורד עוצר את מרכוס רשפורד/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

משחקי יום ראשון:

16:00: לידס - קריסטל פאלאס (ספורט1)
18:30: ליברפול - ארסנל (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully