וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לייפציג בחצי גמר הגביע הגרמני עם 0:2 על בורוסיה דורטמונד

מחזיקת התואר המכהנת עלתה לשלב הבא משערים של ורנר ואורבן. שטוטגרט ניצחה 0:1 את נירנברג והצטרפה לשוורים, פיורנטינה גברה 0:2 על קרמונזה במשחק הראשון בחצי גמר הגביע האיטלקי

תקציר: ר.ב. לייפציג - בורוסיה דורטמונד 0:2 (גביע גרמני)/ספורט1

שלב רבע גמר הגביע הגרמני המשיך הערב (רביעי) עם שני משחקים, כשבמוקד, מחזיקת הגביע ר.ב. לייפציג גברה 0:2 על בורוסיה דורטמונד ועלתה לחצי הגמר. מוקדם יותר, שטוטגרט ניצחה 0:1 את נירנברג מהבונדסליגה השנייה בדרך לשלב הבא. פיורנטינה השיגה מקדמה משמעותית עם 0:2 על קרמונזה במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע האיטלקי.

עוד בכדורגל עולמי

אנזו מילו שטוטגרט. רויטרס
במאבקי תחתית, אבל גם בחצי הגמר. מילו/רויטרס

נירנברג - שטוטגרט 1:0

אחרי מספר עונות במהלך העשור הקודם של נדנדה בין הבונדסליגה הראשונה לשנייה, נירנברג נתקעה בליגת המשנה עם ירידה בסוף עונת 2018/19 ונותרה שם עד היום כשהיא במקום ה-13 עם 29 נקודות - מרחק שלוש נקודות בלבד מהמקום המוביל למבחני הישארות. דווקא בעונה לא טובה מבחינתה בליגה, היא התייצבה לקרב על הכרטיס לחצי הגמר מול קבוצה שנראה שבדרך להצטרף אליה בליגת המשנה. שטוטגרט תקועה עמוק בתחתית, כשהניצחון האחרון שלה בליגה היה בפברואר, ומלבד מאבק ההישארות בליגה הבכירה, היא רוצה להשיג גביע ראשון מאז 1997. המארחת מליגת המשנה שרדה במשך 83 דקות עד שאנזו מילו הצעיר כבש את שער הניצחון שהעלה את שטוטגרט לחצי גמר הגביע הגרמני.

וילי אורבן ר.ב. לייפציג. GettyImages
מחזיקת הגביע בחצי הגמר. אורבן/GettyImages

ר.ב. לייפציג - בורוסיה דורטמונד 0:2

שתי מחזיקות הגביע הגרמני האחרונות תיפגשנה על הכרטיס לשלב חצי הגמר אחרי אכזבות בבונדסליגה. בעוד השוורים רשמו הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות עם ה-3:0 המפתיע למיינץ, הצהובים-שחורים איבדו את הפסגה לבאיירן מינכן עם הפסד 4:2 בקלאסיקר. בדקה ה-22 טימו ורנר העלה את המארחת ליתרון אחרי פעולת הכנה נהדרת של מוחמד סימקן. האורחת ביצעה שינויים התקפיים במטרה למצוא את השוויון ולכפות הארכה, אבל וילי אורבן (90+8) כבש עמוק בתוך בתוספת הזמן והעניק את הכרטיס לחצי הגמר למחזיקת הגביע המכהנת.

שחקני פיורנטינה חוגגים שער של ניקו גונסאלס מול אמפולי. Gabriele Maltinti, GettyImages
בדרך לגמר? גונזאלס/GettyImages, Gabriele Maltinti

קרמונזה - פיורנטינה 2:0

לאחר שהדיחה כבר את רומא ונאפולי, נועלת טבלת הליגה האיטלקית רצתה לרשום תוצאה טובה לקראת הגומלין בפירנצה בחצי גמר הגביע האיטלקי, אך נתקלה במשוכה קשה עבורה. בדקה ה-20 ארתור קבראל העלה את הסגולים ליתרון מבטיח, ובדקה ה-73 העניינים הסתבכו עבור המארחת שאיבדה את עמנואל איו שהורחק באדום ישיר וניקו גונזאלס תרגם את העבירה ל-0:2 מהנקודה הלבנה בדרך ליתרון משמעותי בקרב על הכרטיס לגמר הגביע האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully