וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 נק' ו-8 איב' לאבדיה בהפסד לניקס, וושינגטון איבדה סיכוי לפליי-אין

הישראלי התקשה משחק שני ברציפות, והוויזארדס החסרים הפסידו 118:109 במדיסון סקוור גארדן. הניקס הבטיח את מקומם בפלייאוף

דני אבדיה מגיב לניצחון וושינגטון וויזארדס על בוסטון סלטיקס/חשבון הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

ארבעה משחקים נותרו לוושינגטון עד לסיום העונה הרגילה, אבל כבר עכשיו אפשר להכריז עליה בתור כישלון. הוויזארדס הפסידו הלילה (בין ראשון לשני) 118:109 לניקס במדיסון סקוור גארדן, ואיבדו סופית סיכוי להתברג בפליי-אין, שממנו ניתן לעלות לפלייאוף. ההפסד הוריד את הוויזארדס למאזן של 44 הפסדים לעומת 34 הפסדים, והם כבר לא יוכלו להדביק את הפער משיקגו המדורגת 10 עם יתרון של ארבעה משחקים.

וושינגטון הופיעה למשחק בהרכב חסר, ללא בראדלי ביל, קריסטאפס פורזינגיס, קייל קוזמה ומונטה מוריס הפצועים, ונכנעה במחצית השנייה ליתרון העומק והאיכות של הניקס. דני אבדיה המשיך את חוסר היציבות שמאפיינת אותו בחלק האחרון של העונה, ורשם משחק שני רצוף עם מספר נקודות חד ספרתי. אחרי 6 הנקודות וה-2 מ-14 בלבד מהשדה מול אורלנדו, אבדיה שפתח בחמישייה וקיבל 34 דקות, הגיע ל-9 נקודות (3 מ-8 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין), חילק 5 אסיסטים, הוריד 3 ריבאונדים וגם קבע שיא קריירה שלילי עם לא פחות מ-8 איבודים. אבדיה התקשה ברוב הדקות מול ההגנה החזקה של הניקס, והציג משחק מעט מבולבל.

עוד ב-NBA

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
חוסר יציבות. אבדיה/רויטרס

המחצית הראשונה עוד התנהלה בשליטה מסוימת של וושינגטון, שהובילה ביתרון דו ספרתי, אבל ריצת 4:14 של הניקס בתחילת הרבע השלישי העבירה את המומנטום לצד שלהם, ומשם הם לא הביטו לאחור.

זה היה הניצחון הרביעי ברציפות של הניקס, שעלו למאזן 33:46 - והבטיחו מקום בפלייאוף בפעם השנייה בשלוש שנים, אחרי שבע שנים עקרות. ג'יילן ברונסון וקוונטין גריימס הובילו את המנצחת עם 27 נקודות כל אחד, עמנואל קוויקלי הוסיף 22 ואובי טופין 21, ויחד הם השכיחו את החיסרון של ג'וליוס רנדל הפצוע.

מנגד, הוויזארדס קיבלו שיא קריירה של קורי קיספרט משחק שני רצוף, לאחר שהשוטינג גארד צלף 29 נקודות והוביל את רשימת הקלעים. ג'וני דייויס שפתח לראשונה בחמישייה הוסיף 16, וטאג' גיבסון תרם 14.

הוויזארדס יעלו שוב על הפרקט בלילה שבין שלישי לרביעי, כשיארחו את מילווקי החזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully