וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר אמצע-עונה ואישור למריחואנה: ההסכם החדש ב-NBA

הליגה סיכמה על חוזה חדש עם ארגון השחקנים, כולל קריטריון חדש לזכייה בפרסים אישיים והגבלות בפן הכספי. כל הפרטים

דני אבדיה מגיב לניצחון וושינגטון וויזארדס על בוסטון סלטיקס/חשבון הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

הנהלת ה-NBA וארגון שחקני הליגה הגיעו הלילה (בין שישי לשבת) להבנות על הסכם קיבוצי חדש לשבע השנים הבאות. לפי הדיווחים בארצות הברית, החוזה כולל סעיף יציאה לשני הצדדים אחרי השנה השישית. ההסכם הקיים יגיעו לקיצו בתום עונת 2023/24.

כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי פרסם כי במסגרת ההסכם החדש, לראשונה בתולדות הליגה ייערך טורניר אמצע-עונה בחודש דצמבר, אליו יעפילו שמונה קבוצות על בסיס מיקום בטבלה נכון לאותה נקודה, ויתמודדו זו מול זו בשיטת נוקאאוט כשהפיינל פור ישוחק במגרש ניטרלי. השחקנים והמאמנים שיזכו בטורניר יתוגמלו כספית ומשמעות ההשתתפות בטורניר לקבוצות שייכנסו אליו היא שהן יקיימו 83 משחקים בעונה.

בנוסף נקבע כי שחקנים יהיו חייבים להשתתף ב-65 משחקים לפחות בעונה כדי להיות מועמדים לפרסים אישיים (כמו MVP, שחקן ההגנה של העונה וכו'). וזאת כחלק מהניסיון למנוע היעדרויות של כוכבים ממשחקים רבים לצרכי מנוחה.

החוזה יכלול גם הגבלות חדשות על מס היוקרה שחלק מהקבוצות משלמות כדי לחרוג מתקרת השכר, ויאפשר הזדמנות לקבוצות משווקים קטנים להיות "שחקן מרכזי יותר" בשוק הטריידים והשחקנים החופשיים.

עוד סעיף מעניין, שעליו פרסם כתב ה"אתלטיק" שאמס צ'ראניה, הוא שהשימוש במריחואנה לא ייאסר יותר על כדורסלני ה-NBA - קנאביס יימחק מרשימת החומרים האסורים בליגה.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully