וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא משקר": העימות בין לותר מתאוס לבאיירן מינכן הפך לאישי

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 15:36

אוליבר קאן התעמת בשידור חי עם הפרשן, במה שהפך למלחמה אישית של המועדון נגד כוכבה לשעבר: "הבעיה לא אצלנו, אלא אצלו"

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:4/ספורט1

סערת הפיטורים של יוליאן נאגלסמן מבאיירן מינכן נמשכת. אתמול (שבת) נרשם עימות בשידור חי על הדשא בין מנכ"ל באיירן אוליבר קאן לבין הפרשן לותר מתיאוס, שביקר את הנהלת הבווארים על ההתנהלות בפיטורי המאמן. כידוע, נאגלסמן שהה בחופשת סקי, והתבשר על פיטוריו דרך התקשורת. קאן טען שהקבוצה ניסתה להשיג את המאמן ולדבר איתו אישית, ומתיאוס טען שהוא "משקר". לדברי מתיאוס, "המשפחה הבווארית, עם התדמית המגוננת, עם הסלוגן 'מיה-סאן-מיה', כבר לא קיימת".

עוד בנושא

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

השיחה הייתה לפני המשחק של באיירן מול דורטמונד, והייתה די נסערת. "למה אתה מתכוון לותר?", שאל קאן בשידור, "אתה סתם אומר דברים, ואז כל אחד יכול לפרש אותם איך שהוא רוצה, נכון?". מתיאוס: "אוליבר, אני לא במלחמה אישית נגדך". קאן: "רק שאלתי אותך שאלה פשוטה". מתאוס: "תקשיב. אני מכיר הרבה אנשים בבאיירן. יושב איתם באותו שולחן". קאן: "אבל זה לא טיעון, אני מכיר אנשים". מתאוס: "ואני מדבר איתם. הדברים השתנו אוליבר".

קאן ענה בכעס: "אולי אחד מהם סובל מבעיית זיכרון. גם כשאתה שיחקת, התקבלו החלטות קשות. ולא תמיד הן פופולריות. ותמיד אתה זורק את ההאשמות שאנחנו לא עומדים בסטנדרטים של באיירן, אתה צריך להיות זהיר יותר". מאוס: "אני רואה שאתה שוב רוצה להסית את הדיון אליי".

קאן ציין שהקבוצה החליטה שהיא לא רוצה להודיע את הבשורה לנאגלסמן בטלפון, מפני שזה "לא מכובד", וחיכתה לפגישה פנים אל פנים עמו. לאחר מכן אמר שאחרי שההחלטה לפטר אותו הודלפה והפכה לפומבית - נציגי המועדון חיפשו את המאמן אבל לא השיגו אותו, בעודו בחופשת הסקי. "אני יודע שהוא משקר", אמר על זה מתאוס, "המציאות ולוח הזמנים לא מסתדרים עם מה שהוא אמר". גם הסוכנות של נאגלסמן דחתה את הטענות של באיירן, והוציאה הודעה: "לא היה שום ניסיון מצד באיירן ליצור קשר עם יוליאן. אנחנו היינו אלה שיצרנו קשר עם חסן סליהאמידז'יץ' אחרי השמועות בתקשורת על הפיטורים".

אוליבר קאן, מנכ"ל באיירן מינכן. רויטרס
התפרץ בשידור חי. קאן/רויטרס
לותר מתאוס משוחח עם בסטיאן שווינשטייגר, שחקני העבר של באיירן מינכן. KERSTIN JOENSSON/AFP, GettyImages
"אחרי שהקריירה שלו הסתיימה, מתאוס הפך לראש של מבקרי הכדורגל הגרמני"/GettyImages, KERSTIN JOENSSON/AFP

היום קאן שוב נשאל על הפרשה, ואמר: "חסן ואני תמיד אומרים את האמת. אני לא יודע מה לותר שמע, מה הוא חושב, למה הוא מאמין. אחרי שהקריירה שלו הסתיימה, מתאוס הפך לראש של מבקרי הכדורגל הגרמני.

"אנחנו תמיד אומרים את האמת. לותר לא יוכל לשנות את זה. ושוב, הייתה הדלפה, וזה מצער. אנחנו מצטערים עליה. לא היה לנו שליטה על זה".

היום אולי הנס, נשיא המועדון לשעבר, התייחס לפרשה ואמר: "יוליאן לא היה צריך בכלל לנסוע לחופשת סקי אחרי ההפסד ללברקוזן. אם הוא היה נשאר במינכן, הם היו נפגשים איתו ומדברים איתו, ומי יודע מה היה קורה". אז למה לא מנעו ממנו לצאת לחופשה? "הם לא ידעו, מאמן ראשי לא צריך לבקש רשות לצאת לחופש... מתאוס? אני לא רואה בעיה בבאיירן, אלא אצל מתאוס. הוא זה שצריך להוכיח מה שהוא אומר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully