וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנה התעמת עם נאגלסמן בחדר ההלבשה, המאמן שפוטר "חש מאויים"

ב"בילד" חשפו אירוע נוסף שהוביל לסיום דרכו של מאמן באיירן מינכן: הסנגלי זעם בסיום הניצחון על פ.ס.ז' מכיוון שרק עלה מהספסל, השחקנים "היו המומים"

תקציר: באייר לברקוזן - באיירן מינכן 1:2/ספורט1

פיטורי יוליאן נאגלסמן והחלטת באיירן מינכן להחליפו בתומאס טוכל לא יורדים מסדר היום בגרמניה. שלושה ימים לפני הקלאסיקר נגד בורוסיה דורטמונד (שבת, 19:30, ספורט2), משחק העונה שיכול להחזיר את הבווארירם לפסגה ומנגד גם לאפשר לצהובים-שחורים לפתוח פער של ארבע נקודות בפסגה, ב"בילד" חשפו סיבה נוספת לפיטורי נאגלסמן, שמסתבר שאיבד אמון אצל סאדיו מאנה שבחר להתעמת איתו בחדר ההלבשה לעיני כל.

מאנה, שכזכור נרכש בקיץ מליברפול תמורת כ-30 מיליון יורו, החלים מפציעה קשה וחזר לפני כחודש לאימונים מלאים ולסגל אחרי היעדרות ממושכת, אבל לגומלין נגד פריז סן ז'רמן כבר היה כשיר והציפייה הייתה שיפתח. גם הסנגלי ציפה לקבל את חולצת ההרכב, או לפחות לא לעלות ל-8 דקות בלבד בניצחון 0:2 על ליאונל מסי וחבריו בדרך לרבע גמר ליגת האלופות.

יוליאן נאגלסמן, סאדיו מאנה, באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
פיצוץ שהוביל לפיטורים? נאגלסמן ומאנה/GettyImages, Alexander Hassenstein

לפי הדיווח בגרמניה, בסיום המשחק, כאשר השחקנים, נאגלסמן וצוותו היו כולם בחדר ההלבשה, מאנה החל להשתולל ולהתעמת עם נאגלסמן על כך שרק עלה מהספסל לשמונה הדקות האחרונות. נכתב כי "שחקני באיירן מינכן היו המומים" וב"בילד" ציינו שגם נאלסמן "חש מאויים" על פי התרשמות השחקנים.

לא קשה לנחש שהעימות בין הכוכב למאמן בן ה-35, בייחוד בשל העובדה שהתרחש לעיני כל ופגע במעמדו של נאגלסמן מול השחקנים, היה גורם מכריע בקבלת ההחלטה לזעזע את המערכת ולמנות את תומאס טוכל, שכבר העביר אימונים ראשונים כמאמן באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully