וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליהמידז'יץ': "ניסיתי להשיג את נאגלסמן". טוכל: "הופתעתי כשפנו אליי"

בבאיירן התעסקו בפיטורים התמוהים של נאגלסמן, שטען שהתבשר על כך בתקשורת. פבאר: "הופתענו כשהוא פוטר". טוכל: "הם רצו אותי מיידית"

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:4/ספורט1

משחק הבכורה של תומאס טוכל כמאמן באיירן מינכן עבר בצורה מושלמת עם 2:4 של האלופה על בורוסיה דורטמונד. באיירן נישלה את יריבתה מהפסגה בזכות הניצחון הזה, אבל גם ההופעה הטובה לא העלימה את הטעם החמוץ שנותר במועדון בעקבות הפיטורים המפתיעים של יוליאן נאגלסמן לאחר הפסד אחד מול לברקוזן.

תומאס טוכל בעצמו התייחס למינוי המהיר שלו ואמר לאחר המשחק: "הופתעתי בהתחלה שהם רצו אותי באופן מיידי. חשבתי שהם פונים אליי לגבי העונה הבאה. אבל הבוסים היו מאוד ברורים ולי לא היתה תוכנית גיבוי. אני התכוננתי לקיץ אבל לפעמים כשאתה עושה תוכניות, החיים מכים. זה היה שבוע מאוד אינטנסיבי ואני שמח שפתחנו ככה".

תומאס טוכל מאמן באיירן מינכן. רויטרס
בכורה מוצלחת כמאמן באיירן. תומאס טוכל/רויטרס

על המשחק עצמו אמר המאמן: "אחרי שהובלנו 0:4, הייתי רוצה שנהיה יותר דומיננטיים ונעשה פחות טעויות. איבדנו יותר מדי כדורים והיינו יכולים להבקיע יותר. מעצבן אותי השערים שחטפנו, יש לנו עוד הרבה מקום לשיפור".

גם בנג'מן פבאר דיבר על הפיטורים של נאגלסמן לאחר המשחק: "מאוד הופתענו שנאגלסמן ושני העוזרים שלו פוטרו. הייתי רוצה להקדיש להם את הניצחון. אבל זה הכדורגל, אנחנו השחקנים לא מקבלים את ההחלטות האלו. המאמן החדש מאוד מנוסה ומצליח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מתייס דה ליכט באיירן מינכן עם תומאס מולר חוגג. רויטרס
נאגלסמן? הוא מדבר על המגרש. תומאס מולר חוגג צמד/רויטרס

חסן סליהמידז'יץ' המנהל המקצועי של באיירן הגיב לטענות של נאגלסמן על כך שלמאמן נודע רק מהתקשורת על הפיטורים שלו: "ברגע שקיבלתי את המילה של טוכל, ניסיתי להשיג את יוליאן פעם אחת, פעמיים, שלוש פעמים. אחרי זה התקשרתי לסוכן שלו והם אלו שהודיעו לו".

תומאס מולר השחקן הוותיק של באיירן שחווה כבר הכול במועדון הזה, התייחס גם הוא לחילופי המאמנים ואמר: "גם אם יש לי את הדעה שלי, זו החלטה של המועדון. מי שרוצה להבין אותה, יבין אותה. מי שלא, לא. אנחנו כשחקנים צריכים לקבל את הסיטואציה הזו. כאשר מחליפים את המאמן זה בדרך כלל קורה בגלל שלא סיפקנו את הסחורה על המגרש. וזה תקף לגבי כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully