וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ: "הלוואי והשער בנבחרת יגרום לי לכבוש יותר"

1.4.2023 / 8:00

קשר מכבי תל אביב שבר בצורת של שבעה חודשים: "כשאתה כובש, השער תמיד נהיה גדול יותר". על היכולת העונה והציפיות: "אולי הגענו קצת שאננים למשחקים. יש לנו עד סוף הפלייאוף להראות כמה איכות ועוצמה יש בקבוצה הזאת"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:2 על מכבי נתניה/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת הפועל ירושלים במסגרת הפלייאוף העליון הערב (שבת, 18:30, ספורט4). אתמול הגיעו אנשי המועדון לאצטדיון בלומפילד, לאירוע הכנת חבילות מזון למשפחות נזקקות, לזכרו של אור אשכר ז"ל, שנהרג בפיגוע הירי בדיזנגוף לפני כשבוע וחצי והיה אוהד הקבוצה. באירוע דיבר גם דור פרץ, שאמר: "זה מדהים, יוזמה סופר-מבורכת של המועדון. זה מעיד הרבה על כמה אכפתיות קיימת פה לקהילה ולעשיית הטוב. אני שמח שכל כך הרבה אנשים התגייסו לטובת הדבר הזה, הלוואי שתמיד יהיו יוזמות כאלה ומעשים טובים.

על היחסים עם הקהל הצהוב העונה אמר הקשר: "יש יחסים טובים. הקהל מביע עמדה מסוימת בנוגע למה שהוא רואה, והשחקנים עושים את הכי טוב שלהם על המגרש. כולם עושים את הכי טוב כדי שהקבוצה תגיע הכי רחוק, לפעמים זה נראה לא כרצון האוהדים וזה בסדר. הם מביעים את זה בדרך שלהם, ועם זאת, אני מאוד שמח שהיו פה כאלף משתתפים. זה מדהים".

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. ברני ארדוב
אופטימי. פרץ/ברני ארדוב

עוד בליגת העל

עוד בוואלה!

קראנקה: "אני מתכוון להיות במכבי תל אביב גם בעונה הבאה"

לכתבה המלאה

על החזרה מנבחרת ישראל אמר פרץ: "זה נהדר לחזור למועדון, לקבוצה, לחברים, כיף מאוד לראות את הקצב שהיה באימונים, כמו כל התקופה האחרונה. שחקנים נמצאים בכושר טוב ונצטרך להביא את זה לידי ביטוי במשחק". הקשר, שהבקיע לזכות הנבחרת את שער השוויון במשחק מול קוסובו בבלומפילד, אמר: "הלוואי והשער בנבחרת יגרום לי לכבוש יותר. תמיד כשאתה כובש, השער נהיה גדול יותר".

פרץ נשאל האם קבוצתו יכולה לשוב למירוץ האליפות והשיב: "אנחנו חושבים על כל משחק לגופו. כדי להגיע למטרה הגדולה, צריך להשלים את המטרות הקטנות. אנחנו שואפים קדימה, יש לנו עד סוף הפלייאוף להראות כמה איכות ועוצמה יש בקבוצה הזאת. אני כל הזמן אופטימי ומאמין. זה מתחיל בשלוש נקודות מול הפועל ירושלים, רק ככה נוכל להתקדם. אנחנו לא במקום של לחשב שום דבר, הפער מאוד גדול".

אייטור קראנקה אמר כי כשמכבי תל אביב טובה, היא הכי טובה בליגה. פרץ נשאל האם הבעיה הכי גדולה של מכבי תל אביב היא מכבי תל אביב עצמה והשיב: "חד וחלק. בפשלות שפישלנו העונה, זו אחריות שלנו. היריבות שהתמודדו מולנו לאו דווקא שיחקו כדורגל גדול. הבעיה מצביעה על זה שאנחנו אולי מגיעים קצת שאננים, אני לא יודע להסביר למה. כשאנחנו מגיעים דרוכים ומוכנים ורוצים, אז עם האיכות שיש לנו זה יספיק".

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
פרץ: ""יש יחסים טובים עם הקהל"/דני מרון

"נגד מכבי נתניה הגענו מאוד מוכנים, כולנו נראינו טוב כבודדים וגם כקבוצה", הוסיף פרץ. על מנת לשחזר את זה צריך להופיע למשחק במלוא הדרנו - אגרסיביות, רצון, לרצות לנצח מהשניה הראשונה. אנחנו מרגישים טוב ב-4:4:2, כשאנחנו אגרסיביים אז השיטה הזאת נראית נהדר. אבל כל משחק ייבחן לגופו".

הקשר נשאל על השוואה לעונת הגלקטיקוס המפורסמת, שהסתיימה בכישלון חרוץ, והשיב: "אני לא חושב על זה. ההשוואה לשמות הגדולים הללו זה כבר כבוד. אני לא מגיע ממקום של פחד, גם אם נכשלים. יש עוד זמן, יש עוד פלייאוף ארוך והכל יכול לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully