וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ווייד בולדווין האריך חוזה במכבי תל אביב עד 2025

23.4.2023 / 12:06

חשיפת וואלה! ספורט: האמריקאי בן ה-27 ימשיך במדים הצהובים לשתי עונות נוספות. "זו הייתה בחירה קלה מאוד", מסר לאתר הרשמי. קטש: "דבר גדול לשני הצדדים"

מכבי תל אביב חוגגת בתום העונה הסדירה של היורוליג/מכבי תל אביב בכדורסל

מכבי תל אביב הודיעה רשמית היום (ראשון) על הארכת חוזהו של הכוכב האמריקאי ווייד בולדווין. הגארד, שעל הסיכום עמו פרסמנו לראשונה בוואלה! ספורט, חתם לשנתיים נוספות, עד תום עונת 2024/25, ובכך הצטרף ללורנזו בראון ולרומן סורקין, שחתמו גם הם על הארכת חוזה מוקדם יותר העונה.

בולדווין, שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-27, הגיע ארצה בקיץ האחרון ומכבי תל אביב למעשה תהיה הקבוצה הראשונה בה ישחק לפחות שנתיים ברציפות. כזכור, דיוויד בלאט, שחזר העונה למכבי תל אביב בתור יו"ר הוועדה המקצועית, היה המאמן שהנחית את האמריקאי באירופה כשהיה באולימפיאקוס, בפתיחת עונת 2019/20. אחר כך עבר בולדווין בבאיירן מינכן ובבאסקוניה.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
לא עוזב לשום מקום. בולדווין/דני מרון

בחודש וחצי האחרונים, כשהצהובים יצאו לרצף הניצחונות המרשים שבזכותו הפכו את עצמם למועמדים לגיטימיים גם להעפיל לפיינל פור אחרי פתיחת עונה שבה נראה היה שיישארו מחוץ לפלייאוף, בולדווין הפך למוציא לפועל העיקרי.

מספר 5 בצהוב אף נבחר לשחקן המצטיין ביורוליג לחודש מרץ, הישג שלא רשם אף שחקן ממכבי תל אביב מאז ינואר 2019. את העונה הסדירה ביורוליג סיים הקלע עם ממוצע של 16.7 נקודות למשחק, השני בגובהו במפעל והחמישי ב-22 שנותיה של מכבי תל אביב ביורוליג אחרי אנתוני פארקר ב-2005 (18 נקודות), ניקולה וויצ'יץ' ב-2003 (17.6), אנדרו גאודלוק ב-2017 (17.3) ועונה נוספת של וויצ'יץ' (16.8 ב-2004). בנוסת תרם בולדווין 5 אסיסטים ו-3.6 כדורים חוזרים בממוצע למשחק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"זאת הייתה בחירה קלה מאוד להישאר בשתי העונות הבאות במכבי", אמר בולדווין לאתר הרשמי של המועדון. "זה היה מסע נהדר העונה, הייתה לנו הצלחה אדירה, ואני רוצה להמשיך את זה ולצמוח. דואגים כאן למשפחה שלי, זה מועדון ברמה הכי גבוהה, מועדון שרציתי להיות חלק ממנו בשנתיים האחרונות. אני שמח שזה סוף סוף קרה ושאני יכול להאריך את החוזה בשנתיים ולראות איך דברים יתקדמו. אנחנו רוצים לבנות מועדון שתחרותי בכל שנה ברמה הכי גבוהה, לזכות בתארים ולהוסיף גביעים לארון ואני רוצה לקחת חלק במשימה הזו".

המאמן עודד קטש הגיב על החתימה: "אני רוצה לברך את המועדון ואת ווייד, זה דבר גדול לשני הצדדים. מעבר ליכולות שלו שברורות לכולם, ווייד הוא גם מנהיג. הוא חלק מרכזי מאוד במה שנבנה פה, זה עוד נדבך בהמשכיות ובדברים הטובים שקורים כאן השנה. אני נהנה מהיום הראשון לאמן אותו וזה דבר גדול לכולם. אפשר לראות ולהרגיש שהוא מרגיש חלק מהמועדון. הוא אחד המנהיגים שלנו, אם לא ה-מנהיג שלנו ביחד עם לורנזו. האופי המיוחד של שניהם, שהם מפרגנים אחד לשני, זה אחד הדברים שעזרו לנו ברגעים יותר קשים, וגם היום כשאנחנו יותר טובים. ווייד הוא אישיות מיוחדת מאוד, הוא מאוד כריזמטי, עם תשוקה גדולה למשחק, הוא מביא המון תחרותיות - וזה תענוג גדול לאמן אותו".

אבי אבן, המנהל הספורטיבי הנכנס של מכבי תל אביב, הוסיף: "אנחנו שמחים שווייד חתם לשנתיים נוספות במכבי. הוא חלק משמעותי מאוד במשפחה שלנו וללא ספק אחד ממנהיגי הקבוצה על הפרקט ומחוצה לו. החתימה שלו היא חלק חשוב ונוסף בבניה ארוכת הטווח שלנו ובתוכנית לבנות סגל איכותי שיישאר איתנו לאורך זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully