וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומן סורקין חתם לשנתיים נוספות במכבי תל אביב: "כולנו פה משפחה גדולה"

6.2.2023 / 14:56

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שחקן הפנים הישראלי, שנהנה מעונת פריצה ביורוליג, חתם בשורות הצהובים עד 2025. סורקין: "שמח לחתום במועדון שהפך לבית שלי". שמעון מזרחי: "חושבים לטווח הארוך". לסורקין אפשרויות יציאה ל-NBA, ישתכר כ-800 אלף דולר בשנתיים הבאות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.2/ספורט1

מכבי תל אביב האריכה את חוזהו של רומן סורקין והחתימה אותו לשנתיים נוספות. בעונתו השנייה בקבוצה הצליח שחקן הפנים להפוך לישראלי המוביל שלה, וכבר לפני מספר חודשים פורסם בוואלה! ספורט על כוונתה לנסות ולהחתימו מחדש עוד לפני סיום העונה.

לסורקין אפשרויות יציאה ל-NBA. מאז שסיכם את תנאי החוזה שלו לקח לא מעט זמן עד שהוא נחתם סופית, אך בסופו של דבר השחקן ישתכר כ-800 אלף דולר בשנתיים הבאות.

"החתמה של רומן סורקין לשנתיים נוספות מעבר לעונה הנוכחית היא אמירה שהמועדון שלנו חושב לטווח הארוך, לשנים הבאות", הבהיר יושב הראש שמעון מזרחי. "רומן יהיה אחד העוגנים של הקבוצה ואחת המטרות שלנו היא לשמור עד כמה שניתן על סגל השחקנים ועל ההמשכיות של הסגל שנבנה. אנחנו שמחים מאוד ומברכים את רומן, שללא ספק הולך ומשתפר. אני סמוך ובטוח שימשיך בדרך הזו".

לידיעה על המגעים להארכת חוזהו של רומן סורקין עד 2025
לידיעה הראשונית על כוונת הצהובים להשאיר את סורקין

רומן סורקין אחרי שהאריך את חוזהו במכבי תל אביב עם שמעון מזרחי, אבי אבן. מכבי תל אביב, אתר רשמי
בשעה טובה. סורקין חותם/אתר רשמי, מכבי תל אביב
רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הפך לשחקן הפנים המוביל. רומן סורקין/קובי אליהו

האזינו: אהרל'ה ויסברג על החוזה של רומן סורקין

"אני שמח מאוד לחתום לשנתיים נוספות במועדון שהפך לבית שלי", אמר רומן סורקין לאחר החתימה על החוזה. "אני מרגיש שכולנו פה משפחה אחת גדולה. המטרה המשותפת של כולנו היא להגיע להישגים ולשמח את הקהל שלמדתי להכיר כל כך טוב והתחברתי אליו. יש לנו מטרות ואנחנו רק באמצע העונה. זה כל הרצון שלי עכשיו, להתקדם לעבר ניצחונות ותארים".

סורקין (26, 2.08) הקפיץ העונה את ממוצעיו ביורוליג: מ-8:18 ל-17:33 דקות, מ-2.9 ל-6.9 נקודות, מ-1.8 ל-3.8 ריבאונדים וממדד 3.8 ל-10.6.

בליגת העל עומד הישראלי על 11.5 נקודות, 5.9 כדורים חוזרים ומדד 17 ב-19.3 דקות. הוא מדורג ראשון במדד הפלוס/מינוס בליגה, יחד עם תומר גינת מהפועל תל אביב (104+).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully