וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשעה טובה: נובאק דג'וקוביץ' יוכל להשתתף באליפות ארצות הברית

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 16:39

הסנאט האמריקאי העביר חוק לפיו גם אנשים שלא התחסנו לקורונה יוכלו להיכנס למדינה. "כל כך רוצה להיות שם", אמר הסרבי מוקדם יותר החודש

תקציר: נובאק דג'וקוביץ' גבר על קספר רוד בגמר טורניר גמר הסבב ועשה היסטוריה/ספורט1

את אליפות ארצות הברית אשתקד פספס נובאק דג'וקוביץ', בשל סירובו להתחסן נגד קורונה. הסרבי הבין שלא יורשה להיכנס למדינה והודיע על פרישה, אולם שינוי בנהלים צפוי להביא לכך שבגרנד סלאם הקרוב שייערך בפלאשינג מדו, באוגוסט 2023, דג'וקוביץ' יוכל לקחת חלק.

בסנאט האמריקאי העבירו אמש (רביעי) תיקון לחוק הקורונה שהעביר דונלד טראמפ במרץ 2020, ולאחר חתימתו של ג'ו ביידן זה יהפוך רשמי - דג'וקוביץ', כמו כל תייר אחר שבחר שלא להתחסן נגד קורונה, יוכל להיכנס לארצות הברית. "אני ממש רוצה להיות שם", אמר הסרבי לפני מספר שבועות. "ההפסד שלי בגמר 2021 מול דניל מדבדב היה אחד הרגעים הכי טובים שלי בקריירה בניו יורק. קיבלתי כל כך הרבה אהבה מהקהל".

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
ברוך השב. דג'וקוביץ'/רויטרס

עוד בטניס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

דג'וקוביץ' פספס את טורניר אינדיאן וולס וגם את טורניר מיאמי, בשל נהלי הקורונה של ארצות הברית. הוא אמור לשוב לסבב בעוד כשבוע וחצי, בטורניר מונטה קרלו. הסרבי בן ה-35 זכה בעבר שלוש פעמים באליפות ארצות הברית, והוא מחפש לשבור את השוויון עם רפאל נדאל ולחגוג תואר גרנד סלאם 23 בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully