וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקראס ומדבדב ברבע הגמר במיאמי, ציציפאס הודח על ידי חצ'אנוב

המדורג ראשון בעולם ממשיך במסע להגנה על התואר וגבר 4:6, 4:6 על טומי פול. היריב הבא שלו: טיילר פריץ שגבר על הולגר רונה. הרוסי חלף בקלילות על פני האליס הצרפתי

תקציר: קרלוס אלקראס גובר על דניל מדבדב בגמר טורניר אינדיאן וולס/ספורט1

קרלוס אלקראס גבר הלילה (בין שלישי לרביעי) 4:6, 4:6 על טומי פול והעפיל לרבע גמר טורניר מיאמי. הספרדי שמדורג ראשון בעולם ובטורניר, השיג שבירה אחת בכל מערכה והמשיך בדרכו להגנה על התואר בו זכה בשנה שעברה.

אלקראס יפגוש ברבע הגמר את טיילר פריץ. האמריקאי, 9 בטורניר, השלים ניצחון חלק על הולגר רונה הדני 3:6, 4:6 והדיח את המדורג 7 בטורניר. פריץ עדיין לא הפסיד מערכה במיאמי.

מי שדווקא לא הצליח לעלות לשמונה האחרונים הוא סטפנוס ציציפאס. היווני שדורג 2 בטורניר, נכנע לקארן חצ'אנוב הרוסי (14 בטורניר) 7:6 (4), 6:4 וסיים את דרכו אחרי שהתקשה מאוד גם בסיבוב הקודם. בשלב הבא יפגוש חצ'אנוב את הפיני אמיל רוסובורי, שניצח בשלוש מערכות את בוטיק ואן דן זאנדסחלופ.

יאניק זינר (10, איטליה) התגבר בקלילות על אנדריי רובלב (6, רוסיה) 2:6, 4:6 ועלה לרבע הגמר. זינק אוהב את הטורניר בפלורידה וב-2021 הגיע בו עד הגמר. בשלב הבא יתמודד מול הארגנטינאי פרנסיסקו סרונדולו שיצא מפיגור וניצח גם כן בשלוש מערכות את האיטלקי לורנצו סונגו, 6:3, 3:6, 2:6.

קרלוס אלקראס, טורניר מיאמי. רויטרס
נראה טוב בארה"ב. אלקראס/רויטרס

לרבע הגמר עלה גם דניל מדבדב שמדורג רביעי, בזכות ניצחון קליל 4:6, 2:6 תוך שעה ו-11 דקות על הצרפתי קוונטן האליס. הרוסי בסיבוב הבא יפגוש את כריסטופר יובנקס האמריקאי, שהפתיע עם 6:7(2), 6:7(5) על חשבון אדריאן מנארינו הוותיק בתום דרמה גדולה - במערכה השנייה לא נרשמו שבירות כלל עד שובר השוויון, שהוכרע עם שבירה בנקודה האחרונה לזכות יובנקס שמדורג 119 בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully