וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס אלקראס: "חולם להיות הטניסאי הגדול בכל הזמנים"

המדורג ראשון בעולם סימן את המטרות הבאות: "אני שאפתן, צריך לחשוב בגדול. אולי זו משימה בלתי אפשרית, אבל ארצה להתקרב לרשימה הזאת"

תקציר: קרלוס אלקראס גובר על דניל מדבדב בגמר טורניר אינדיאן וולס/ספורט1

קרלוס אלקראס שב השבוע לפסגת הדירוג העולמי, לאחר שהרשים וניצח את דניל מדבדב בגמר אינדיאן וולס. כעת, הוא רוצה להפוך לאחד הטניסאים הגדולים בכל הזמנים - לא פחות. "אני רוצה לזכות בגרנד סלאמים", אמר. "אני שאפתן, המטרות שלו גדולות, לא אשקר. החלום שלי הוא להיות הגדול אי פעם, או לפחות להתקרב לרשימה הזאת. אני יודע שזה יהיה קשה, אולי בלתי אפשרי, אבל צריך לחלום בגדול. אני רוצה לנצח את נדאל, את דג'וקוביץ', לא רוצה למנוע מהם להפוך לגדולים אי פעם, אלא רק לכתוב את ההיסטוריה שלי".

את אליפות אוסטרליה האחרונה החמיץ הספרדי בן ה-19 בשל פציעה. "חשבתי הרבה על נדאל בתקופה הזאת", סיפר. "הרבה פעמים, כשהשחקנים הגדולים נעדרים מטורניר גדול, הם מיד זוכים בטורניר הבא. רציתי להיות אחד מהשחקנים הללו. אני חושב שבזכות הפציעה, הגעתי לאן שהגעתי עכשיו. זה היה תהליך למידה שעזר לי להתבגר גם מחוץ למגרשים. אלה לא היו ימים קלים, אבל ניסיתי להתרכז ולחזור חזק יותר. עבדתי עם פסיכולוגית שעזרה לי מאוד, על המגרש ומחוצה לו".

קרלוס אלקראס אינדיאן וולס. רויטרס
חולם בגדול. אלקראס/רויטרס

עוד בטניס

עוד בוואלה!

דג'וקוביץ' "נטול חרטות" לאחר ששוב לא הורשה להיכנס לארה"ב

לכתבה המלאה

על הפרסום הגדול שצבר לאחרונה אמר אלקראס: "אני מנסה לא לחשוב על זה שאני אייקון או מודל לחיקוי. בסוף הקריירה שלי אני ארצה שיזכרו אותי כאדם טוב, אדם רגיל, אדם שמח. אני רוצה להעביר הלאה ערכים חיוביים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully