וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קספר רוד: "לא אופתע אם רפאל נדאל יזכה ברולאן גארוס גם השנה"

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 8:12

השור ממאיורקה אמנם יצא מהטופ 10 לראשונה מאז 2005 ומתקשה להתאושש מהפציעה, אך הנורבגי שהפסיד לו אשתקד מציע לא להספיד אותו. דומיניק תים: "דג'וקוביץ' פייבוריט בכל טורניר - מלבד רולאן גארוס. שם זה רפא"

לראשונה מאז 2005, רפאל נדאל לא חלק מהטופ 10 של דירוג הטניס העולמי. השור ממאיורקה, שנעדר מטורניר אינדיאן וולס שם הגיע לגמר אשתקד, איבד נקודות דירוג רבות וירד אמש (שני) מהמקום התשיעי למקום ה-13 בעולם, ובכך הגיע לסיומו רצף בן 912 שבועות בטופ 10 - רצף שההתחיל עוד לפני שהמדורג ראשון קרלוס אלקראס חגג שנתיים.

אף שהוא כבר בן 36 וסבל ממספר פציעות בשנה האחרונה, בעוד כחודשיים ייצא לדרך הטורניר האהוב על נדאל רולאן גארוס, ולפי רבים בסבב, הוא עדיין הפייבוריט. "זה לא יפתיע אותי אם יזכה שוב, כי הוא משתמש בכל השבועות והחודשים הללו כדי להתכונן", אמר קספר רוד, שהפסיד לשור ממאיורקה בגמר אשתקד. "מבחינתי, זה גם לא ישנה אם הוא יפסיד במונטה קרלו או מדריד. הדבר היחיד שחשוב לו כרגע הוא להיות כשיר, בריא ומוכן לרולאן גארוס".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי, אלוף רולאן גארוס 2022. רויטרס
כך זה הסתיים אשתקד. נדאל עם הגביע/רויטרס

עוד בטניס

דומיניק תים הוסיף: "כל עולם הטניס ישמח לקבל עוד הצגה אחת אחרונה ברולאן גארוס. דג'וקוביץ' פייבוריט בכל טורניר אחר, מלבד רולאן גארוס. שם, אם רפא בריא, זה בדיוק להיפך. הוא האיש שצריך לנצח. הוא זכה בטורניר הזה 14 פעם. זה משוגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully