וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר ממשיכה להתרסק, אטאלנטה נצמדה למקום הרביעי עם 1:3 בקרמונזה

עודכן לאחרונה: 1.4.2023 / 23:36

הנראזורי נחלו הפסד רביעי בחמישה משחקים, 1:0 ביתי מול פיורנטינה. דה רון, בוגה ולוקמן כבשו לקבוצה מברגמו מול נועלת הטבלה. קן העניק ליובנטוס 0:1 על ורונה

תקציר: אינטר - ספציה 1:2/ספורט1

המחזור ה-28 בליגה האיטלקית יצא היום (שבת) לדרך עם ניצחונה של אטאלנטה 1:3 בחוץ על קרמונזה ונמשך עם הפסד נוסף של אינטר 1:0 בבית מול פיורנטינה וניצחון 0:1 של יובנטוס על ורונה.

שחקני אטאלנטה חוגגים. Marco M. Mantovani, GettyImages
רק נאפולי עם מאזן חוץ טוב יותר. שחקני אטאלנטה חוגגים/GettyImages, Marco M. Mantovani

קרמונזה - אטאלנטה 3:1

האורחת נצמדה למילאן בקרב על המקום הרביעי וקירבה את נועלת הטבלה צעד נוסף בדרך חזרה לסרייה B. דקה לפני סיומה של מחצית ראשונה חלשה, הגנת קרמונזה כשלה בהרחקת כדור רוחב של דובאן ספאטה והקשר ההולנדי מארטן דה רון עט על המציאה ובעט פנימה. דניאל צ'ופאני בן ה-37 השווה בפנדל בדקה ה-55, אבל אטאלנטה שלפה את הכלים הכבדים מהספסל ורסמוס הוילונד בישל לז'רמי בוגה (73) לפני שאדמולה לוקמן חתם את התוצאה בתוספת הזמן עם שער הליגה ה-13 שלו העונה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'אקומו בונבנטורה שחקן פיורנטינה חוגג. רויטרס
הכניע את אינטר. ג'אקומו בונבנטורה/רויטרס

אינטר - פיורנטינה 1:0

פגרת הנבחרות הגיעה בדיוק בזמן לנראזורי, שיצאו אליה עם ניצחון בודד בחמשת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות. היריבה, לעומת זאת, במומנטום הפוך: פיורנטינה יצאה לפגרת הנבחרות עם שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות והערב השיגה ניצחון שמיני ומרשים במיוחד. ג'אקומו בונבנטורה הכריע בנגיחה מקרוב (53) אחרי כדור קרן, לוקאקו שהפגיז במדי נבחרת בלגיה הרבה להחמיץ והנראזורי נוחלים הפסד ליגה רביעי בחמישה משחקים. אינטר עדיין שלישית, אבל צריכה לקוות שמילאן ורומא לא ינצחו במשחקים שלהן, אחרת היא עלולה לצאת מהטופ 4. הויולה רחוקים מהמאבקים על אירופה בגלל פתיחת העונה הלא טובה שלהם.

מואיז קן יובנטוס. GettyImages
עשה את ההבדל. קן/GettyImages

יובנטוס - ורונה 0:1

על אף הפחתת הנקודות, מומנטום מצוין החזיר את הגברת הזקנה חזק למאבק על כרטיס לאירופה. ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות לפני פגרת המונדיאל הציבו את יובנטוס מרחק ארבע נקודות מהמקום השישי ושבע מהמקום הרביעי. במשחק הביתי מול ורונה היא נאלצה להסתדר ללא רשימת פצועים ארוכה הכוללת את פול פוגבה, פדריקו קייזה ולאונרדו בונוצ'י כשאדריאן ראביו היה מושעה בעקבות צבירת צהובים. זה הלך קשה עבור הביאנקונרי, אבל בדקה ה-55 מואיז קן נהנה ממסירת עומק נהדרת של מנואל לוקאטלי והעניק את הניצחון היקר של יובנטוס שקירבו אותה מרחק שלוש נקודות מרומא שבמקום השישי.

משחקי יום ראשון באיטליה

בולוניה - אודינזה
מונצה - לאציו
ספציה - סלרניטנה
רומא - סמפדוריה
נאפולי - מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully