וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאריולו: "אני מכיר את האווירה ביד אליהו, חלק משחקני לא"

מאמן וירטוס בולוניה חושש ממשחק החוץ מול מכבי תל אביב. גם שחקנו איפה לונדברג: "זה אחד האולמות הקשים באירופה"

חרף השביתה שהוכרזה אמש (שני) בנתב"ג, נחתה וירטוס בולוניה בארץ לקראת המשחק מול מכבי תל אביב הערב (19:00). וירטוס לא שיחקה בתל אביב מאז שנת 2003, אך כן שיחקה בישראל במהלך עונת 2019/20 וגברה על מכבי ראשון לציון 79:85 ביורוקאפ. האיטלקים גברו על מכבי תל אביב בסיבוב הראשון 73:78, ומחזיקים במאזן 2:3 מולם מאז שנת 1999, אף שמתמונת המאבק על רבע הגמר הם כבר יצאו. מי שייעדר הערב הוא הכוכב הפצוע מילוש תאודוסיץ'.

"מכבי טובה מאוד בזמן האחרון", אמר המאמן סרג'יו סקאריולו. "הם מנסים וכמעט הבטיחו את המקום בפלייאוף. יש להם קו אחורי מצוין, לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין הם סופרסטארים, אבל גם ג'ון דיברתולומאו ודארון היליארד קמים היטב מהספסל והם מאוד יעילים. יש להם גם את אחד הסמול פורוורדים הטובים באירופה, בונזי קולסון, וחבורת שחקני פנים יעילים עם ג'וש ניבו. נצטרך להיות מוכנים לאווירה, אותה אני מכיר היטב, אבל חלק משחקני לא. ננסה להיות הכי טובים שאפשר ולשחק עם כבוד, נגד אחד הקבוצות האתלטיות במפעל".

סרג'יו סקאריולו, מאמן וירטוס בולוניה. Ion Alcoba/Quality Sport Images, GettyImages
לא פשוט. סקאריולו/GettyImages, Ion Alcoba/Quality Sport Images

עוד בכדורסל

איפה לונדברג הוסיף: "יהיה משחק קשה, אין ספק. אני לא יודע כמה מאיתנו שיחקנו באולם הזה, אחד הקשים באירופה. תמיד כיף לשחק מול הקהל הזה. אנחנו מודעים לאיכויות של מכבי, בעיקר של הגארדים, נצטרך לשים לב ולדבוק בתכנית המשחק שלנו. חייבים לשחק חזק, לשחק ביחד, ליהנות ולנסות לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully