וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של כוכב ה-NFL שרצח והתאבד, השליך לבנה על משרדי ESPN

די ג'יי הרננדז, אחיו הגדול של ארון הרננדז, צירף פתק ללבנה עם מסר לכלי התקשורת: "אתם פוגעים במשפחות, תנקו את זה"

טריילר הסרט על ארון הרננדז/Netflix

לפני כמעט שש שנים, התאבד כוכב ה-NFL ארון הרננדז בתאו בבית הכלא לאחר שהורשע ברצח. הערב (שני) המשפחה שוב בכותרות לאחר פרסום של TMZ, לפיו האח הגדול דניס "די ג'יי" הרננדז נעצר בשבוע שעבר בעקבות השלכת לבנה על משרדי רשת הטלוויזיה ESPN.

על פי מסמכי המשטרה, התקרית התרחשה ב-23 במרץ בבריסטול, קונטיקט, לאחר שהשוטרים התבקשו לבצע בדיקת רווחה לדניס שהצהיר כי הוא מתכוון לנפץ חלונות בבירת המדינה וב-ESPN. השוטרים דיווחו כי אבטחת המתחם אמרה להם שהגיעה מונית אובר לאחד השערים וכשפונתה מהמקום, הנוסע יצא, זרק משהו לשטח ומיד נכנס חזרה אל הרכב ונטש.

כאשר ניגשו לבדוק מהו אותו חפץ שנזרק, גילו שקית ניילון ובתוכה לבנה גדולה, אליה צורף פתק שבו נכתב: "לכל כלי התקשורת, הגיע הזמן שכולכם תראו את ההשפעה שיש לתקשורת על כל בני המשפחה. מכיוון שאתם מנהיגים עולמיים, אולי תוכלו להראות כיצד תקשורת ומסרים מועברים לבנה אחר לבנה. תנקו את זה". הפתק נחתם במילים: "שלכם, דניס ג'יי הרננדז".

מאבטח שהיה עד לאירוע אישר כי מדובר בדי ג'יי, אחיו של ארון ושחקן פוטבול לשעבר בדיוויז'ן 1. השוטרים יצרו קשר עם די ג'יי, שהודה כי היה במשרדי ESPN, אבל לא הסכים לדבר על התקרית. נאסר עליו להתקרב לקמפוס של ESPN והובהר לו כי ייעצר על הסגת גבול אם יחזור למקום".

די ג'יי הרננדז שחקן פוטבול. Matthew Holst, GettyImages
העביר מסר. די ג'יי הרננדז/GettyImages, Matthew Holst

ארון הרננדז היה בעברו כוכב ניו אינגלנד פטריוטס וישב בכלא לאחר שהורשע ב-2015 ברצח מדרגה ראשונה של אודין לויד, בן הזוג של אחות של ארוסתו. הוא הצליח לשים קץ לחייו למרות הימצאותו במתקן באבטחה מקסימלית בבית הכלא במסצ'וסטס. לפני התאבדותו, חבר המושבעים במשפט נוסף שנערך נגדו קבע כי הוא לא אשם ברצח כפול שהתרחש במיאמי ב-2012.

לאחר ההתאבדות נחשף מכתב שהשאיר הרננדז לבת הזוג שלו ובו הוא רומז על כך שהתריע מראש כי יתאבד. "את עשירה", הוא כתב לה, ובכך חיזק את החשד לפיו שם קץ לחייו כדי שמשפחתו תקבל מיליונים מהמועדון בו היה תחת חוזה. כמה חודשים לאחר מכן פורסמו בדיקות לפיהן סבל מפגיעה מוחית קשה בעת ההתאבדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully