וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב ההתאבדות של הרננדז נחשף: "בעקיפין, אמרתי מה הולך לקרות"

המכתב שפורסם הופנה לבת הזוג שיאנה. הרננדז רומז על כך שהתריע מראש כי יתאבד וכותב: "את עשירה", מה שמחזק את החשד לפיו שם קץ לחייו כדי שמשפחתו תקבל מיליונים מהפטריוטס

ארון הרננדז שחקן פוטבול. AP
התאבדות מתוזמנת היטב? הרננדז/AP

שבועיים וחצי לאחר התאבדותו של כוכב ניו אינגלנד פטריוטס לשעבר והרוצח המורשע ארון הרננדז בתא הכלא שלו, שחררו הלילה (בין שישי לשבת) אנשי בית המשפט במסצ'וסטס, המדינה בה היה כלוא, את אחד משלושת מכתבי ההתאבדות שהשאיר הרננדז, זה שהיה מיועד לבת הזוג שלו ואם בתו, שיאנה.

"שיי, תמיד היית הנפש התאומה שלי ואני רוצה שתחיי את חייך ותדעי שאני תמיד אהיה איתך", כתב הרננדז, "בעקיפין, אמרתי לך מה עומד לקרות! אני אוהב אותך מאוד ויודע שאת מלאך, באופן מילולי! התחלקנו לשניים כדי לבוא ולשנות את העולם! אני אוהב אותך! תני גם ל___ לדעת כמה אני אוהב אותה! תדאגי ל__ ול__ למעני - הם החבר'ה שלי (את עשירה!)".

את החלקים החסרים במכתב טישטש בית המשפט שכן הם מכילים, ככל הנראה, את שמות הבת של הרננדז ואת שמותיהם של שניים מחבריו הקרובים. יחד עם זאת, עולים מהמכתב כמה נושאים שיש לתת עליהם את הדעת.

ראשית, הרננדז כותב כי הוא רמז לבת הזוג שלו על כך שהוא עומד להתאבד. שיאנה עצמה אמרה מיד לאחר מותו של הרננדז כי היא לא מאמינה שהוא התאבד, מה שהוביל לחקירה פרטית בנוגע לכל מה שהתרחש בתא הכלא בלילה ה-19 באפריל.

מעבר לכך, הרננדז מסיים את המכתב עם המילים "את עשירה". בארצות הברית עלו טענות לפיהן ההתאבדות של הרננדז קשורה למצבו המשפטי: ההתאבדות הגיעה ימים ספורים לאחר שהוא נמצא "לא אשם" במשפט אחר, על רצח כפול. בזמן ההתאבדות, הרננדז היה בעיצומו של ערעור על הרשעתו ברצח אודין לויד (הרשעה בגינה קיבל מאסר עולם ללא אפשרות חנינה). על פי החוק בארצות הברית, אם אדם מת במהלך ערעור על הרשעתו, המדינה עשויה לזכות אותו מכל מעשיו. המצב הזה הוביל רבים להאמין שהרננדז התאבד בניסיון להפוך לחף מפשע (על הנייר לפחות), מה שיאפשר לבני משפחתו לדרוש מהפטריוטס מיליוני דולרים אותם היה אמור לקבל בחוזה, שבוטל מיד לאחר מעצרו.

מכתב ההתאבדות שהוצג הוא אחד מתוך שלושה שנמצאו בזירת האירוע. על פי הדיווחים שצצו בימים שלאחר ההתאבדות, מכתב נוסף הופנה לבתו של הרננדז ומכתב שלישי כוון למאהב הסודי שלו ובו חשף השחקן את הנטיות ההומוסקסואליות שלו.

עוד בנושא:

כוכב ה-NFL לשעבר ארון הרננדז התאבד בתאו בבית הכלא
דיווח: ארון הרננדז השאיר בתא הכלא מכתב התאבדות למאהב שלו
מכוכב פוטבול, לרוצח: סיפורו של כוכב ה-NFL ארון הרננדז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully