וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הזמן לניסיונות": אבדיה יקבל תפקיד מרכזי יותר בוושינגטון?

הישראלי שבר את שיא הפיק אנד רולים שלו העונה, ובארה"ב צופים שיהפוך מעורב יותר עד תום העונה - גם כמנהל משחק מהצבע: "אוהב לשחק שם"

דני אבדיה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

דני אבדיה חווה את אחד המשחקים הטובים בקריירה ביום שישי, כשסיפק 21 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים בניצחון וושינגטון על סן אנטוניו. בהיעדרם של בראדלי ביל וקייל קוזמה, קיבל הישראלי יותר הזדמנויות לנהל את ההתקפות, וזה ניכר.

בארצות הברית בדקו ומצאו כי אבדיה היה מעורב העונה ב-102 מהלכי פיק אנד רול (כשחקן היוצר, לא כחוסם) - נתון שיא בקריירה הצעירה שלו. אשתקד היה מעורב ב-98 מהלכים כאלה, ובעונת הרוקי שלו ב-25 בלבד. רק ארבעה שחקנים בוויזארדס ניהלו יותר פיק אנד רולים העונה, אולם בכל הנוגע ליעילות - הפיק אנד רולים של אבדיה מובילים, בממוצע, ל-0.76 נקודות פר פוזשן - הנתון הגרוע ביותר בקבוצה.

"עם זאת, אבדיה גילה ניצוצות במצבים הללו, ובגלל זה ווס אנסלד חוזר אליהם", נכתב ב-NBC. "לאבדיה יש אינסטינקטים טובים סביב חסימות, ובמסירות לחברים לקבוצה. בשמונת המשחקים האחרונים של העונה הוא כנראה יקבל עוד הזדמנויות לפיק אנד רולים".

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Jess Rapfogel, GettyImages
נתון מעודד. אבדיה/GettyImages, Jess Rapfogel

עוד ב-NBA

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

השותף העיקרי של הישראלי בתפקיד החוסם במשחקים האחרונים היה דניאל גאפורד. "לי ולגאף היה חיבור טוב גם בעונה שעברה", אמר אבדיה. "בסוף העונה שעברה הרצנו הרבה פיק אנד רולים. אני מבין איך הוא חוסם, למדתי את המשחק שלו. הוא אתלט גדול ויודע איך להתגלגל לסל".

שיפור נוסף במשחק של אבדיה לאחרונה מגיע מיותר נגיעות בכדור באיזור הצבע. "אני אוהב לשחק בצבע", סיפר. "באירופה היו לי הרבה פוסט-אפים, ניהלתי את המשחק מהצבע, הסגנון הזה מאוד מוכר לי. כשיש עלי מגן נמוך, אני רואה את כל הפרקט".

על אף המילים הללו, אבדיה ערך עשרה פוסט-אפים בלבד העונה. "הוא יכול להשתפר בתחום הזה, ובכל התחומים האחרים", נכתב ב-NBC. "כשהסיכויים של וושינגטון לפלייאוף הולכים וקטנים, זה הזמן לניסיונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully