וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני שמח שדני אבדיה מנצל את ההזדמנות, הוא משחק עם ביטחון"

עודכן לאחרונה: 25.3.2023 / 8:00

הישראלי שוב קלע בספרות כפולות והוויזארדס עצרו את רצף ההפסדים, מאמנו שיבח וגם בתקשורת בארה"ב החמיאו: "השיפור עצום"

דני אבדיה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

דני אבדיה נחת בליגת הכדורסל הטובה בעולם לפני יותר משנתיים, אבל הלילה (בין שישי לשבת) בסך הכל בפעם השביעית חצה את רף 20 הנקודות. הישראלי קלע 21 וגם לקח 11 כדורים חוזרים בניצחון הביתי של וושינגטון וויזארדס 124:136 על סן אנטוניו ספרס, בזכותו הם קטעו רצף של ארבעה הפסדים ונשארו במאבק על משחקי הפליי-אין.

הישראלי שוב עלה בחמישייה בהיעדרם של בראדלי ביל וקייל קוזמה הפצועים ורשם משחק שלישי ברציפות בו הוא קולע בספרות כפולות, משחק שני שלו השבוע שבו הוא מסיים עם דאבל-דאבל וגם בתקשורת בארצות הברית לא מתעלמים מכך.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. רויטרס
שיפור משמעותי בצד ההתקפי. אבדיה/רויטרס

עוד ב-NBA

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"השיפור של אבדיה בכל הנוגע לקליעה ניכר", שיבחו ברשת "NBC" המקומית שמשדרת את משחקי הקבוצה, "זה הבדל עצום, הוא חודר יותר לסל ונראה בטוח בעצמו". גם הכתב צ'ייס יוז, שמסקר את הוויזארדס עבור NBC, שיבח את יכולות הקליעה של אבדיה וגם שם לב לכך שמשחק שני ברציפות הוא סידר האלי-אופ יפהפה לדניאל גאפורד.

מאמן הוויזארדס, ווס אנסלד ג'וניור, נשאל על יכולתו של אבדיה וגם על קורי קיספרט שקלע 26 נקודות ורשם שיא קריירה: "יש תקופות קשות, אבל אני חושב שהיה שיפור בהתקפה מצד הקבוצה. שניהם לא רודפים אחרי זריקות, הם העלו את רמת האגרסיביות, משחקים מהר יותר ואני שמח שהם מקבלים הזדמנויות ומנצלים אותן. הם משתפרים, מתפתחים ומשחקים עם ביטחון וזה מאוד עוזר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully