וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה דונצ'יץ': "המצב מתסכל, אני לא נהנה ויש לכך הרבה סיבות"

דאלאס הפסידה גם לשארלוט ויצאה מהעשירייה הראשונה במערב, הכוכב הודה בריאיון חושפני: "אני לא מרגיש שזה אני על הפרקט". קיירי אירווינג: "הקהל שורק בוז? אז מה?"

תקציר: צרפת - הולנד 0:4/ספורט1

לוקה דונצ'יץ' ממשיך לספק מספרים ולעשות את המוטל עליו, אבל דאלאס מאבריקס שוקעת. הלילה (בין שישי לשבת) הסלובני תרם 34 נקודות, לקח 10 ריבאונדים ומסר 8 אסיסטים במשחק בו חזר לשתף פעולה עם קיירי אירווינג שתרם 18 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אבל צמד הכוכבים נכנע 117:109 לשארלוט' הקבוצה איבדה את המקום העשירי במערב ונמצאת בסכנת הדחה להישאר מחוץ לפלייאוף.

בריאיון חושפני אחרי המשחק, הודה דונצ'יץ' הנסער - שנקנס לפני כן ב-35 אלף דולר בעקבות תגובתו ל"טעות השיפוט הגרועה בהיסטוריה" - שזה לא במקרה שדאלאס ניצחה רק שניים משמונת המשחקים האחרונים: "זה מאוד מתסכל אותי ואני חושב שאתם יכולים לראות את זה על הפרקט. אני לפעמים לא מרגיש שזה אני שם, אני פשוט עומד שם בחוץ - אתם מבינים למה אני מתכוון?", תהה דונצ'יץ' והמשיך, "אני רגיל ליהנות ולחייך על הפרקט, אבל זו תקופה קשה ויש המון סיבות שקשורות לכך, לא רק כדורסל. אנחנו צריכים לשחק חזק, להראות שאכפת לנו וזה מתחיל ממני. אני צריך להוביל את הקבוצה הזו".

לוקה דונצ'יץ', שחקן דאלאס. רויטרס
"יש המון סיבות שקשורות, לא רק כדורסל"/רויטרס

הקהל בדאלאס הגיב בשריקות בוז כבר במחצית הראשונה, שהסתיימה בפיגור 14 הפרש עבור המאבריקס, והמאמן ג'ייסון קיד הבין את הקהל והודה: "זה היה משחק נוראי שלנו, משחק מחורבן. דיברנו לפני המשחק על זה שאנחנו משחקים עבור הפלייאוף, זכייה באליפות, אבל קיבלנו 37 נקודות ברבע הראשון וזה היה נראה שוויתרנו, שחקנים לא נראו בעניינים. זה מאכזב".

ברשתות מיהרו לקשר את דבריו של דונצ'יץ' לחודש המשותף שלו באותה קבוצה עם קיירי אירווינג, שאחרי המשחק אמר על מצבה של דאלאס: "לכל דבר יש סיבה ומשהו טוב יקרה גם לי. אז מה אם הקהל שרק בוז, הם רק הבהירו כיצד הם מרגישים. הייתי בניו יורק ואני יודע איך זה. כולנו רוצים לשחק טוב יותר, אבל אם האוהדים רוצים שינוי אז בבקשה. הפוקוס שלנו לא צריך להיות על הבוז מהאוהדים, אלא על היכולת שלנו והצורך שלנו להיות שם אחד עבור השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully