וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שכבר מספיד את הנבחרת, יצטער בסוף"

26.3.2023 / 7:00

פרץ הצטיין, סולומון בישל אבל גם נעלם, ויטור וליידנר בלטו, ובנבחרת ישראל מעודדים מהנקודה שכמעט איבדו בתוספת הזמן: "במחצית השנייה קוסובו לא היתה במשחק, זה היה חייב להיות שלנו". יש סיכוי לנקודה במשחק הבא בשוויץ? "סיפור אחר לגמרי"

תקציר: כל שערי הערב ממוקדמות יורו 2024, 25.3/ספורט1

ההחמצה של קוסובו בתוספת הזמן אמש (שבת) בבלומפילד שלחה את שחקני נבחרת ישראל לחדר ההלבשה בתחושה של הקלה, אחרי שגם הנקודה היתה יכולה לברוח בפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2024, אבל יותר מאוחר כשחזרו השחקנים לבית המלון והחלו לשחזר את המשחק, הם הלכו לישון בתחושה של החמצה, בעיקר אחרי שניתחו את הדקות שאחרי שער השוויון של דור פרץ.

"הייתה חצי שעה אחרי הגול שלנו, שקוסובו לא הייתה בכלל במשחק. לא עברה את האמצע. איבדה המון כדורים. זו הייתה ההזדמנות לתת את השני ולנצח. זה היה חייב להיות שלנו וחבל שלא ידענו לנצל את הדקות האלה כדי להעז יותר ולכבוש שער מנצח", אמרו אמש שחקנים בנבחרת עמוק לתוך הלילה.

מנור סולומון, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הצטיין, ועם זאת יכול היה לתת יותר. סולומון/ברני ארדוב
sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מיגל ויטור שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
יש לנו בלם. ויטור/ברני ארדוב

בצוות המקצועי לא יצאו מאוכזבים במיוחד, אפילו שהנבחרת הייתה חייבת לפתוח עם שלוש נקודות ביתיות. "זו דרך ארוכה ויש עם מי לצאת לדרך הזו", אמר גורם בצוות המקצועי שעות אחרי המשחק. "נכון שרצינו לפתוח ברגל ימין עם ניצחון, אבל גם תיקו זו תוצאה לא רעה למשחק פתיחה. הקמפיין רק התחיל וכל השלוש כולל רומניה, אחרי שוויץ, יכולות לנצח אחת אצל השנייה. מי שמספיד את הנבחרת כבר אחרי משחק אחד, יצטער בסוף".

אלי דסה לקח אחריות בסיום על משחק לא טוב שלו וגם רז שלמה לא ישן טוב ודאי אחרי שאיבד את הכדור בדרך לשער העצמי של דסה, אבל אמש בבלומפילד הופיעו גם אחרים וסיפקו הופעה מכובדת מאוד. דור פרץ שכבש את שער השוויון היה אולי הבולט בין השחקנים בישראל. פרץ הוא באנקר של יוסי בניון ואלון חזן והוא החזיר להם על האמון בהרבה עבודה והשקעה במרכז השדה וכאמור גם שער נהדר. גם מיגל ויטור במרכז ההגנה עשה את העבודה שמצופה ממנו ונתן הרבה שקט בכדורים שטיילו באוויר. מצד שמאל בלט דורון ליידנר, בעיקר במחצית הראשונה, עם פריצות נפלאות על הקו והכנסת כדורים מסוכנים. התחושה בצוות היא שיש מגן שמאלי לנבחרת להרבה שנים.

שחקן נבחרת ישראל דור פרץ כובש נגד קוסובו. ברני ארדוב
החזיר על האמון. פרץ/ברני ארדוב

מנור סולומון הביא את הבישול שכולם רוצים לראות ממנו בכל משחק, אבל הוא היה יכול לסיים עם עוד בישול ובמקום לנסות לבעוט בעצמו, בשני מהלכים זהים. התחושה היא שסולומון יכול לתת יותר לנבחרת. הוא באמת ברמה גבוהה מאוד עם דריבל מהטופ העולמי, אבל כדי שתהיה לו את ההשפעה שהייתה לערן זהבי על הנבחרת, הוא חייב להיות יותר מעורב ולא לגעת בכדור פעם בעשר דקות.

הנבחרת תמריא היום לז'נווה למשחק מול שוויץ מחרתיים. כל תוצאה מלבד הפסד, תהיה הפתעה עצומה. "ברור שזה סיפור אחר שוויץ", הודו אמש בנבחרת. "אבל זה יהיה לחץ מסוג אחר. הם יהיו חייבים ליזום כל הזמן כדי להבקיע ואנחנו נצטרך לשמור על השער שלנו. אנחנו יוצאים לשוויץ כדי לחזור עם נקודה לפחות".

עם הנבחרת יטוס איתמר שבירו חלוץ עירוני קרית שמונה שהוזמן אמש לסגל במקום ליאל עבדה שיטוס היום חזרה לסקוטלנד וייבדק בסלטיק אחרי הפציעה שלו מהשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully