וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסה מודה בטעות, סולומון מסביר למה לא מסר, וייסמן עונה לטענות: תגובות הנבחרת

הקפטן לוקח אחריות ("זה עליי, אל תחפשו את הצעירים"), סולומון מגלה מה אמר לווייסמן אחרי שלא מסר לו, וייסמן המתוסכל יודע: "אם אתה לא מבקיע, אומרים שאין חלוץ"

תקציר: כל שערי הערב ממוקדמות יורו 2024, 25.3/ספורט1

תוצאה מאכזבת לנבחרת ישראל בפתיחת קמפיין מוקדמות יורו 2024: ישראל סיימה רק ב-1:1 ביתי מול קוסובו, ולא הצליחה לנצח בבלומפילד יריבה שעל פי ההגרלה נחשבה ל"נוחה" אבל שוב הזכירה את מיקומה האמיתי של ישראל באירופה. התכולים-לבנים רצו לפתוח את מוקדמות יורו 2024 עם שלוש נקודות בבלומפילד, אבל הסתפקו בנקודה. דסה כבש שער עצמי (36) אחרי טעות של שלמה, פרץ איזן (56) אחרי בישול מבריק של סולומון. ביום שלישי: משחץ חוץ נגד שוויץ.

מילוט ראשיצה שחקן נבחרת קוסובו מול אלי דסה שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"כולנו בני אדם, אחרי 54 הופעות גם אני יכול לעשות משחק פחות טוב". דסה/ברני ארדוב
sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אלי דסה אמר על התחושות: "אכזבה מתונה. באופן אישי משחק לא טוב שלי, היו לי הרבה ציפיות בתחילת קמפיין, זה לא מה שציפיתי מעצמי באופן אישי, רציתי להרים את הצעירים ולתת להם ביטחון, אבל מצד שני עדיף שזה אני ולא אחד מהצעירים שזה יכול לפגוע להם בביטחון. כולנו בני אדם, אחרי 54 הופעות גם אני יכול לעשות משחק פחות טוב, לא רציתי שזה יקרה במשחק כל כך חשוב עם תמיכה כזאת וציפיות כאלה, איכזבתי כמה אנשים אבל יש לי כתפיים רחבות ואני חזק".

על המשחק אמר: "סך הכל הם הגיעו לכמה מצבים מסוכנים בעיקר בסוף. אם היינו מנצלים את המצבים שלנו זה היה נראה אחרת, כדורגל זה משחק של מצבים והתוצאה ראויה. אין היום משחקים קלים ברמות האלה, קוסובו יריבה מאוד מאוד קשה וחשוב שלא הפסדנו, כמובן ש-3 נקודות בבית בפתיחת קמפיין זאת פתיחה אדירה, אבל גם נקודה זה בסדר".

על ביברס נאתכו שערך הופעת פרידה אמר דסה: "ביברס הוא הדוגמה הטובה ביותר למודל חיקוי עבור כולם. הוא האדם לפני השחקן והשחקן גדול, היה פשוט תענוג להיות איתו".

לגבי הסיכויים בהמשך: "בסוף כשמתחילים את המשחק אנחנו מפוקסים בלהביא את הנקודות. הייתה אווירה אדירה ודיברנו לפני המשחק שנוכל להביא שמחה לעם ישראל בתקופה לא פשוטה אבל זה לא הצליח".

על רז שלמה אמר: "זה לא ניחום אבלים בחדר הלבשה, הוא עשה טעות, קורה, ברמה הזאת משלמים כמעט תמיד ביוקר, רז בחור חזק ויתמודד, אני מעדיף לקחת על עצמי את האחריות לשער, השחקנים נתנו מאמץ אדיר ועשו הכל. כמובן שהיינו רוצים להתחיל כבר עכשיו עוד משחק נגדם ולתקן, אבל בבית יש הזדמנות אחת נגד כל נבחרת, בגישה אין טענות לאף אחד, כולם רצו לתת את הלב והנשמה".

על חוסר הניסיון של הצעירים: "אל תחפשו אותם, האחריות היום היא עליי, תחזקו אותם, אנחנו במרתון ולא בספרינט, כולנו ביחד צריכים להאמין שזה יהיה עד הסוף והבית לא יברח כל כך מהר, כל אחת יכולה לקחת או להפסיד נקודות".

מנור סולומון, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"היום לא הצלחתי לכבוש אבל במשחקים הבאים זה ייכנס". סולומון/ברני ארדוב

מנור סולומון על התחושות: "אני יוצא מהמשחק מאוכזב ומעודד, חצי ראשון כדורגל התקפי לוחץ וחצי שני הבקענו שער שיוויון ואחר כך קצת הלכנו לאיבוד, צריך ללמוד מזה כי אם היינו מפסידים זה היו גורם נזק גדול. ברמה האישית אני מרוצה מהבישול ומאוכזב מזה שהחמצתי, הייתי צריך לתרום יותר בקטע הזה. זה רק המשחק הראשון והוכחנו שאנחנו שווים אליהם ויכולים להיות גם טובים יותר. אני מסנה להוביל יחד עם עוד כמה שחקנים, לקחת על עצמי יותר, מנסה לכוון במהלך המשחק, לפני המשחק, היום לא הצלחתי לכבוש אבל במשחקים הבאים זה ייכנס".

על ההחמצה: "חוסר ריכוז. בחרתי את הפעולה הנכונה, השוער כבר נזרק שמאלה והייתי צריך לבעוט לפינה הקרובה אך הבעיטה לא הלכה כל כך טוב".

על ההנעת כדור הנמוכה של קוסובו: "כן, ציפינו לזה, ראינו את זה בוידאו וידענו שנצטרך ללחוץ אותם כדי לחטוף כדורים. עשינו את זה, חטפנו, הגענו למצבים מזה, גם המצב שלי, גם של שון ועוד כמה מצבים, היינו מוכנים להנעת כדור שלהם".

על הציפיות לעלייה ליורו: "זה הולך להיות מאוד מאוד קשה. אנחנו יודעים שמצפים מאיתנו לעלותו וכולם אומרים 'עולים ליורו, עולים ליורו', אנחנו יודעים מה מצפה בבית, רומניה וקוסובו חזקות, שוויץ הכי חזקה, יהיה קשה, אבל כולם תקוה שכן נעשה את זה, אני באמת מאמין שאנחנו יכולים".

על האפשרות שהייתה לו למסור לשון וייסמן והעדיף לבעוט, הוא אמר: "ראיתי מישהו ברחוק אבל חשבתי שאני אוכל להבקיע בין הרגלייים. אחרי שהסתכלתי על זה שוב אני חושב שהייתי צריך למסור לשון ואמרתי לו את זה, פעם הבאה נתקן".

ביברס נאתכו, נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"דיברתי עם יוסי וגם עם אלון, הם תמיד רצו שאישאר ואמרו לי את זה, אבל בסופו של דבר בן אדם מרגיש משהו בפנים". נאתכו/ברני ארדוב

ביברס נאתכו: "אנחנו מאוכזבים שלא ניצחנו אבל אני לא חושב שאפשר להיות כל כך מאוכזבים מהתוצאה. שיחקנו נגד נבחרת מאוד מאוד טובה, אני אפילו אומר את האמת, שלא ציפיתי שהם יהיו כל כך טובים, התרשמתי מהם מאוד. ראינו אותם בוידאו אבל בסוף כשרואים את זה על הדשא זה אחרת. הם הניעו כדור בכל מצב, לפעמים בתוך ה-16, לפעמים אומרים איזה ביצים יש להם, אבל מצד שני חטפנו כדורים וייצרנו שתי הזדמנויות שאם היינו כובשים זה היה נראה אחרת".

על הופעת הפרידה נגד שוויץ: "אני אהיה שם, אם יצטרכו אותי אני אשחק, זה היה משחק אחרון שלי מול הקהל שלנו. כל השחקנים באמת ריגשו אותי וגרמו לי להרגשה מדהימה בימים האחרונים, אני שמח שהקפטן שמחליף אותי הוא אחד שיזכרו עוד הרבה שנים".

על הסיכוי שההחלטה שלו תשתנה: "אני כבר כמה חודשים חושב על זה, דיברתי עם יוסי וגם עם אלון, הם תמיד רצו שאישאר ואמרו לי את זה, אבל בסופו של דבר בן אדם מרגיש משהו בפנים. זה לא קשור ל'לא נספר' או 'לא מוערך', הרגשתי שזה הזמן שלי ללכת עם ראש מורם, שהכוח עדיין ברגליים ואצלי, מעריכים אותי ואוהבים אותי. לפעמים צריך לדעת ללכת בזמן הנכון, אני גאה ומאושר בדרך שלי. אני 14 שנה בנבחרת, מגיע כל חופש, כל משחק, אפשר לספור על כף יד אחת את המשחקים שהפסדתי, זאת אינטנסיביות גדולה, זה לפעמים לדחות פציעות שאני צריך לטפל בהן, והרגשתי שזה הזמן לעשות את זה, יש נבחרת מוכנה לעשות את זה".

על העתיד: "יש לי חוזה לעוד עונה בפרטיזן, אני אשחק עוד שנתיים שלוש לפחות. חזרה לארץ? לא על הפרק".

שון וייסמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"חולק על כך שהתוצאה משקפת כי לדעתי היינו 60-65 דקות עדיפים ויותר טובים". וייסמן/ברני ארדוב

שון וייסמן: "קוסובו נבחרת חזקה, יש להם נציגים בכל אירופה, אני חולק על כך שהתוצאה משקפת כי לדעתי היינו 60-65 דקות עדיפים ויותר טובים, במיוחד שבבית רצינו לנצח".

ברמה האישית על ההחמצה: "מבאס שלא הבקעתי, מבאס שלא ניצחנו. היה משחק לא רע מבחינתי, אני אראה עד 4 בבוקר את המשחק ואנתח. אני חלוץ, אם הייתי מסיים עם גול הייתי מצויין וכשלא הבקעתי אז חסר חלוץ, הפנים הלאה הלמשחק הבא".

על העובדה שהפך לחלוץ ראשון בנבחרת: "אני שמח להגיע גם כחלוץ שני או שלישי, אני אעשה הכל כדי שנצליח עם הנבחרת. לא יודע מה אומרים, אבל כל מי שהיה היום ראה שיש הרגשה אחרת באוויר, יש משהו אחר בנבחרת ואי אפשר לשקר, יכולים להגיד שקוסובו לא מהאריות של אירופה אבל אם יוצאים מאוכזבים מתיקו נגדם כנראה שהצבנו רף גבוה. יש עוד 9 גמרים ונמשיך לעבוד קשה ולהאמין, אם לא עשינו את זה 50 שנה אז כמובן שגם הפעם זה לא יהיה קל, אבל יש נבחרת מחוייבת עם שחקנים כשרוניים שהרבה זמן לא היו בנבחרת ישראל, הצבנו רף גבוה וצריך לעמוד בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully