וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי נפרד מנאתכו: "גאה שהיית הקפטן שלי, תמיד נתת את כולך לנבחרת"

26.3.2023 / 8:40

ערן זהבי הביע את הערכתו לנאתכו, שנפרד מהקהל הישראלי: "תמיד ידעתי שאני יכול לסמוך עליך". נאתכו: "לפעמים צריך לדעת ללכת בזמן הנכון, אני גאה ומאושר בדרך שלי"

תקציר: כל שערי הערב ממוקדמות יורו 2024, 25.3/ספורט1

ביברס נאתכו נפרד אתמול (שבת) מהקהל הישראלי אחרי שערך את הופעתו האחרונה במדי הנבחרת לעיני הקהל הביתי ב-1:1 מול קוסובו. נאתכו הורם על ידי השחקנים והונף מעלה, וקיבל תשואות חמות גם מהקהל בבלומפילד, אחרי קריירה ארוכה בנבחרת, שכללה 88 הופעות במדים הלאומיים. הוא יהיה בסגל למשחק מול שוויץ ביום שלישי, אבל ספק אם ישותף.

היום ערן זהבי נפרד מנאתכו, והחמיא לו בפוסט באינסטגרם. "תודה על הכל ביברס", כתב לו זהבי, "שנים שהיינו יחד על המגרש, תמיד ידעתי שאני יכול לסמוך עליך, שתיתן את המאה אחוז בכל רגע, גם ברגעים הקשים תמיד היית מחויב לנבחרת. אני הייתי גאה שהיית הקפטן שלי ושל הנבחרת הזו, אוהב אותך".

ערן זהבי בפוסט פרידה מקפטן הנבחרת ביברס נאתכו. אינסטגרם, ערן זהבי, צילום מסך
ערן זהבי בפוסט פרידה מקפטן הנבחרת ביברס נאתכו/צילום מסך, אינסטגרם, ערן זהבי

נאתכו עצמו אמר אתמול: "אנחנו מאוכזבים שלא ניצחנו אבל אני לא חושב שאפשר להיות כל כך מאוכזבים מהתוצאה. שיחקנו נגד נבחרת מאוד מאוד טובה, אני אפילו אומר את האמת שלא ציפיתי שהם יהיו כל כך טובים, התרשמתי מהם מאוד. ראינו אותם בוידאו אבל בסוף שרואים את זה על הדשא זה אחרת. הם הניעו כדור בכל מצב, לפעמים בתוך ה-16, לפעמים אומרים איזה ביצים יש להם, אבל מצד שני חטפנו כדורים וייצרנו שתי הזדמנויות שאם היינו כובשים זה היה נראה אחרת".

על הופעת הפרידה נגד שוויץ: "אני אהיה שם, אם יצטרכו אותי אני אשחק, זה היה משחק אחרון שלי מול הקהל שלנו. כל השחקנים באמת ריגשו אותי וגרמו לי להרגשה מדהימה בימים האחרונים, אני שמח שהקפטן שמחליף אותי הוא אחד שיזכרו עוד הרבה שנים".

עוד בוואלה!

נאתכו נפרד בדמעות, סולומון: "מודל לחיקוי עבור כל שחקן"

לכתבה המלאה
שחקני ישראל נפרדים מביברס נאתכו. ברני ארדוב
שחקני ישראל נפרדים מביברס נאתכו/ברני ארדוב

על הסיכוי שההחלטה שלו תשתנה: "אני כבר כמה חודשים חושב על זה, דיברתי עם יוסי וגם עם אלון, הם תמיד רצו שאישאר ואמרו לי את זה, אבל בסופו של דבר בן אדם מרגיש משהו בפנים. זה לא קשרו ללא נספר או לא מוערך, הרגשתי שזה הזמן שלי ללכת עם ראש מורם, שהכח עדיין ברגליים ואצלי, מעריכים אותי ואוהבים אותי. לפעמים צריך לדעת ללכת בזמן הנכון, אני גאה ומאושר בדרך שלי. אני 14 שנה בנבחרת, מגיע כל חופש, כל משחק, אפשר לספור על כף יד אחת את המשחקים שהפסדתי, זאת אינטנסיביות גדולה, זה לפעמים לדחות פציעות שאני צריך לטפל בהן, והרגשתי שזה הזמן לעשות את זה, יש נבחרת מוכנה לעשות את זה".

על העתיד: "יש לי חוזה לעוד עונה בפרטיזן, אני אשחק עוד שנתיים שלוש לפחות. חזרה לארץ? לא על הפרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully