וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בנבחרת ארצות הברית: סגל ללא שחקנים מה-MLS

האמריקאים רמסו 1:7 את גרנדה עם כוכבים המשחקים מחוץ ליבשת בפעם הראשונה בהיסטוריה מאז שהליגה האמריקאית הוקמה: "צעד גדול לקראת מונדיאל 2026"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 24.3/ספורט1

בעוד קצת יותר משלוש שנים, ייצא לדרך מונדיאל 2026 שיערך בארצות הברית, קנדה ומקסיקו. מאז ההכרזה על המדינות המארחות של אליפות העולם בכדורגל לאותו קיץ, בארצות הברית שתארח את רוב משחקי הטורניר מכינים את המדינה לקראת חגיגת הכדורגל הגדולה העולם - בן מבחינת תשתיות שקיימות כבר במשך שנים, והן מבחינת הישגי הנבחרת ויציאת שחקנים מליגת ה-MLS האמריקאית לאירופה.

במשחק ידידות שנערך הלילה (בין שישי לשבת) נבחרת ארצות הברית רשמה היסטוריה שמעידה על ההתקדמות שלה מבחינת רמת הכדורגל ונתח שוק השחקנים שהתקדם מעבר ליבשת המערבית. מלבד הניצחון 1:7 על גרנדה, מדינת אי בים הקריבי, האמריקאים רשמו לראשונה אי פעם סגל מלא של שחקנים שמשחקים מחוץ לליגת ה-MLS. בין כוכבי הנבחרת נמצאים כרסיטיאן פוליסיץ' המשחק בצ'לסי, ג'יו ריינה שנמצא בבורוסיה דורטמונד, ברנדן ארונסון, שחקן לידס ו-ווסטון מקני המשתף פעולה עם ארונסון בקבוצת הפרמיירליג. שחקני הליגה האנגלית כבשו בניצחון, כשריקרדו פפי, חלוצה של כרונינגן הוסיף צמד ואלחנדרו זנדחאס מקלוב אמריקה המקסיקנית הוסיף את השביעי.

עוד בכדורגל עולמי

נבחרת ארצות הברית בכדורגל תמונה קבוצתית. GettyImages
סגל אירופי למהדרין. נבחרת ארצות הברית/GettyImages

כתוצאה מהמשך פעילות ליגת ה-MLS גם בזמן פגרת הנבחרות הנוכחית, נוצר מצב בו נאלץ אנתוני הדסון, מאמנה הזמני של הנבחרת האמריקאית, לזמן אך ורק שחקנים המשחקים מחוץ לארצות הברית. ההזדמנות שניתנה הציגה לראווה לקראת המונדיאל שייערך בעוד כשלוש שנים את ההתקדמות של הכדורגל האמריקאי, עם נציגים מהליגות הבכירות באירופה - אנגליה, ספרד, איטליה, גרמניה ובלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully