וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה: "אני מנסה להביא יותר ולשמחתי הפעם זה עבד"

הקפטן החדש של צרפת אחרי שכבש פעמיים ובישל ב-0:4 על הולנד: "רצינו להמשיך את מה שעשינו במונדיאל, להוציא את משחק הגמר". דשאן: "הסרט לא ישנה אצלו דבר"

תקציר: צרפת - הולנד 0:4/ספורט1

נבחרת צרפת הוכיחה ובגדול שהיא התאוששה מגמר המונדיאל בקטאר בדצמבר האחרון. במשחקו הראשון של קיליאן אמבפה כקפטן, סגנית אלופת העולם דרסה בביתה 0:4 את הולנד, במשחק שבו עלתה ליצרון כפול בחלוף שמונה דקות משריקת הפתיחה ועלתה ל-0:3 מדהים כבר בדקה ה-22.

זה גם היה משחקו הראשון של קיליאן אמבפה כקפטן נבחרת הטריקולור, והוא היה מי שבישל לאנטואן גריזמן את שער היתרון בדקה השנייה והוסיף צמד בדקות 22 ו-88, כשבין לבין הבלם דאיו אופמקאנו הצטרף לחגיגה גם כן בדרך ל-0:4 המוחץ על הולנד, שהגיעה בסגל חסר זכר לווירוס שתקף את מחנה האורנג' והשבית מספר שחקנים משמעותיים בסגל של רונאלד קומאן שערך בכורה מחודשת מאכזבת.

שחקני נבחרת צרפת קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן. Marcel ter Bals/BSR Agency, GettyImages
בישל לסגן שלו אחרי שתי דקות. קפטן אמבפה/GettyImages, Marcel ter Bals/BSR Agency

בצרפת עסקו בימים האחרונים באכזבה הגדולה של גריזמן מכך שאמבפה נבחר לקפטן לפניו, אבל בבוקר שאחרי המשחק דיברו אך ורק על כך שאמבפה שוב הוכיח את מעמדו כשחקן הטוב ביותר של הנבחרת. הכוכב בן ה-24 עקף את קארים בנזמה והפך לכובש החמישי בתולדות צרפת בזכות 38 שעריו ב-67 הופעות. לבנזמה, אגב, היו רק 13 שערים בגילו של אמבפה, גם תיירי הנרי ומישל פלאטיני האגדיים הבקיעו רק 11 שערים כל אחד עבור צרפת עד גיל 24.

אמבפה התייצב לריאיון אחרי המשחק ואמר: "כל השבוע עבר לנו שאנחנו לא יכולים לאכזב את האוהדים ורצינו להמשיך את מה שעשינו במונדיאל בקטאר, להוציא את מה שקרה במשחק הגמר. זה רק הצעד הראשון ויש עוד המון משחקים בבית. אני רק עשיתי את העבודה שלי, ניסיתי לעזור לנבחרת לנצח. אני מנסה להביא יותר ולשמחתי היום זה עבד, אבל זו באמת רק ההתחלה".

דידייה דשאן, מי שבחר באמבפה בקפטן החדש שלו, הוסיף: "סרט הקפטן לא ישנה דבר אצלו. קיליאן מנסה להיות מעורב ומאוד נהנה, הוא עושה מאמצים אדירים עבור צרפת וכמו כל השחקנים גם לו היה משחק מצוין היום. יש לו תמיד את הרצון לשחק טוב ולנצח, כמו כולנו".

גם אורליאן טשואמני שיבח את חברו לנבחרת: "הייתה לו התחלה נהדרת וסיום מצוין. הוא הבקיע, עשה הגנה, שיתף את החברים ועזר לנו המון, כמו תמיד. אני לא יכול לספר לכם מה הוא אמר לנו בתור הקפטן החדש לפני המשחק, אבל הוא כן ביקש מכולם לעלות בגישה הנכונה".

מי שכן הסכים לספר מה אמר להם אמבפה בחדר ההלבשה, היה הקשר אדוארדו קמאבינגה: "במחצית הוא אמר לנו להמשיך ככה ושאם אנחנו צריכים להבקיע שישה שערים, אז שזה מה שנעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully